fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגת החופים לא תתקיים הקיץ הזה בחדרה

מעיריית חדרה נמסר לראשי הליגה: בעקבות ההשלכות הכלכליות כתוצאה ממשבר הקורונה, העיר לא תארח את המשחקים בקיץ הקרוב
הליגה בסכנת ביטול | צילום: באדיבות ליגת החופים
הליגה בסכנת ביטול | צילום: באדיבות ליגת החופים

ליגת החופים היתה אמורה להוות את אחד משיאי הקיץ בחדרה, ואחד מהאירועים המרכזיים בעיר בימי החופש הגדול.

לאחר שנים בהן נערכה הליגה בחוף פולג בנתניה, הסכימה עיריית חדרה לארח השנה את המשחקים ותכננה להפוך את מחזורי הליגה להפנינג עירוני קיצי. אלא שבשל התפרצות נגיף הקורונה, המשחקים לא יתקיימו בחוף רמדה כמתוכנן, וייתכן כי הליגה תבוטל השנה.

בעיריית חדרה אומנם רצו לקיים את הליגה, אך ההשלכות הכלכליות סביב החזרה לשגרה הביאו את ראשי העירייה להודיע לראשי ליגת החופים ולקומישינר דודי מור כי העיר מוותרת על אירוח המשחקים. כך נודע ל"חדשות חדרה". 

בתחילת השבוע עוד ניסו גורמים שונים מהליגה ללחוץ את נציגי חדרה לקיים את הטורניר, אך כאמור בעירייה הבהירו כי זה לא יקרה בקיץ הנוכחי.

גורם בעירייה מסר ל"חדשות חדרה": "לצערנו לא נוכל לקיים את ליגת החופים בחוף רמדה. רצינו וקיוונו ואף ניסינו לחפש פתרון עד לרגע האחרון, אך המצב הכלכלי הקשה משפיע על כולם ולא נוכל להסתכל לתושבים שלנו בעיניים אם נשקיע בכך בזמן שעסקים קורסים בעיר".

מחפשים בית אחר

מור עדיין מנהל שיחות מול אנשי חדרה במטרה לשנות את ההחלטה ובמקביל בוחן אפשרויות בערים אחרות. "אנחנו רוצים לקיים את הליגה ומחפשים בית אחר. ליגת החופים הפכה לאירוע גדול במהלך חודשי הקיץ ולא נרצה לאכזב אוהדים רבים שהתאהבו בליגה".

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות למטה

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות