fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טל כחילה בדרך לחתום עם הפועל חדרה

הבלם טל כחילה, נוחת בישראל לאחר עונה אחת ביוון. ובימים הקרובים ייפגש עם ראשי המועדון כדי לחתום עם הקבוצה

טל כחילה בדרך להפועל חדרה

הפועל חדרה שיחקה אמנם רק משחק ליגה אחד העונה, כאשר הפסידה למכבי חיפה. אבל היא כבר מתכוננת למשחק בשבת, מול הפועל קריית שמונה. ובינתיים, מתכוונת להתחזק ועשויה לצרף לשורותיה בימים הקרובים את הבלם טל כחילה. האחרון, כבר היה מועמד בתחילת העונה להצטרף לקבוצה. אך הדברים לא הבשילו לכדי עסקה. וכחילה עצמו, אף היה מועמד, במקביל, לקבוצות הפועל תל אביב ובני יהודה.

אך ביומיים האחרונים, חזרו  שוב השיחות בין השחקן לבין ראשי הקבוצה. והצדדים קרובים לסיכום סופי. כחילה ינחת הערב בישראל וייפגש עם ראשי הפועל חדרה. בכדי לסכם את תנאיו ולהצטרף לאימונים של שרון מימר.

כחילה, למעשה, יסיים עונה אחת באטרומיטוס היוונית ויחזור לכדורגל הישראלי. אביו של השחקן, אהוד כחילה, אמר ל"חדשות חדרה": "עבורי, זאת סגירת מעגל. שיחקתי בעבר בהפועל חדרה ומאוד נהניתי במועדון הזה. הייתה לי שיחה טובה עם ראשי הקבוצה,  ואני מאמין שזה המקום הנכון עבור הבן שלי".

בינתיים, מעוניינת הקבוצה להשיג ניצחון חוץ יוקרתי מול קריית שמונה. והיא מביעה שביעות רצון מחזרתו של עומר לקאו לאימונים. לאחר שהשחקן נפצע בשבוע שעבר, במשחק האימון מול מכבי נתניה.

מימר צפוי ליהנות מסגל מלא של שחקנים, לקראת המשחק בשבת.

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות