fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זעם בהפועל חדרה: "כדאי שכל שחקן יסתכל במראה אחרי משחק כזה"

במועדון התקשו לקבל את היכולת והגישה של השחקנים, מימר זעם
הפועל חדרה \ צילום: באדיבות שלומי גבאי
הפועל חדרה צילום: באדיבות שלומי גבאי

תבוסה ביתית

כעס גדול בהפועל חדרה. לאחר תבוסה ביתית של 0:4, לבית"ר ירושלים. הקבוצה של שרון מימר, הפסידה אמנם  גם בשבת. למכבי חיפה. אבל אז, היו שחקני חדרה ביכולת טובה. והקשו על מוליכת הליגה. ודווקא מול הצהובים של בית"ר, הציגה חדרה את המשחק החלש של העונה.

ב "זה היה מביך ומביש" אמרו במועדון הפועל חדרה. "טוב שהגיעה הפגרה, כדי שכל שחקן יסתכל במראה, אחרי משחק כזה". והוסיפו: "אפשר להפסיד, אבל צריך להילחם. ולא היה כלום במשחק הזה".

גם  שרון מימר זעם כבר במחצית, ואמר לשחקנים: "אני רוצה לראות קבוצה עם לב ונשמה, ועכשיו זה תלוי בכם". עיקר הכעס היה על החלק ההגנתי, ששגה מספר פעמים. ולכן, יכלה בית"ר לנצח בהפרש גבוה יותר. "אנחנו מקווים שזה היה משחק חד פעמי", אמרו במועדון.

מעבר לכך, הרי שקפטן הקבוצה, מנשה זלקה, התייחס לסגר ואמר: "זאת שערוריה, שסוגרים את הכדורגל. יש הרבה אנשים שאיבדו את הפרנסה, שלהם ויושבים בבית מרוסקים. וקהל גדול, לא יכול גם ככה להיכנס למשחקים. אז יכולנו לתת תקווה לאנשים בבית, כדי להרים את המורל והחיוך".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות