fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

וואו וואו וואו. איזה מונדיאל

שרון זהביאן מרצה בכיר באגף ההדרכה של ההתאחדות לכדורגל, נהנה מכל רגע
שרון זהביאן
שרון זהביאן (צילום: עצמי)

 

שרון זהביאן
שרון זהביאן (צילום: עצמי)

אין כל ספק שהסיפור הגדול של השבוע הראשון היא סיפורה של נבחרת ספרד. יותר מדי דברים קרסו, רק כך אפשר להסביר את התבוסה של אלופת העולם ספרד לנבחרת הולנד במשחק הבכורה שלה במונדיאל.

המרחב ששחקני הקישור של הולנד קיבלו או אם תרצו אי נכונותם של שחקני הקישור הספרדי להיצמד לשחקנים עליהם היו אמורים לשמור , ובעיקר למנוע מהם את המסירה האחרונה בדרך לשערו של קסיאס היו מהסיבות העיקריות לתבוסה הכואבת. מנגד ,משחק המעברים של נבחרת הולנד בראשותם של ווסלי סניידר רובין ואן פרסי ומעל כולם אריאן רובן עשה את ההבדל.אחרי צפייה בניצחונה של נבחרת ברזיל 3:1 מול קרואטיה, אני חושב שהשד של ברזיל לא נורא כל כך,ברזיל שתבלה רוב הזמן קרוב לשער היריב צריכה להסתדר עם סכנות שנובעות מסגנון משחק התקפי,שחקני מרכז השדה של ברזיל יהיו חייבים לסגור טוב את האמצע, עליהם ללחוץ את היריב ואת הכדור ולמנוע ממנו לבצע את המסירה האחרונה המאיימת לפרק את קו ההגנה.(ספרד יכולה לספר להם על זה).

נבחרת איטליה גברה על נבחרת אנגליה 2: 1 ושכנעה אותי שהן יוצאות לדרך חדשה, אני יודע שאף אחת מהנבחרות הללו אינה מועמדת לתואר,ונכון שעדיין אף אחת מהם לא עונה להגדרה של כדורגל טוטאלי המפגש בינהם הניב כדורגל מהנה תוסס שכלל כמה שחקנים כישרוניים במיוחד,מהצד האנגלי היו אלה ראחיס סטרלינג בן ה-19 ,דניאל סטרידג' , דני וולבק ורוס בארקלי ומנגד היו אלה וראטי הצעיר באלוטלי ומעל כולם פירלו שיכולת המסירה שלו יכולה לפרק כל קו הגנה. כמו בכל טורניר גדול גם כאן יש נבחרות כשאתה מסתכל עליהם , אתה לא יכול שלא לתהות מה בדיוק הם עושות כאן .

קוסטה ריקה הקטנה שעונה בדיוק להגדרה הזו גברה 1:3 על על אורוגוואי ואחראית לסנסציה הגדולה ביותר עד כה במונדיאל. צרפת פירקה על הונדורס וארגנטינה גברה על נבחרת בוסניה עברו את המשחק הראשון באנחת רווחה וללא תקלות. השלב הראשון של הטורניר עושה שרות טוב למשחק שכולנו אוהבים,רוב המשחקים עד כה היו מלאי שערים פתוחים ובהחלט עונים על הציפיות .

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות