fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד ביתי

קבוצת הפועל מעפיל אכזבה במגרש הביתי והביעה זעם רב כלפי השופט במערכה המכרעת. בר נצר: " "לצערי המערכה האחרונה הוכרעה על ידי השופט"

הפסד ביתי לקבוצת הפועל מעפיל

קבוצת הפועל מעפיל, הפסידה במשחק המרכזי של המחזור השלישי בליגת העל, בכדורעף גברים. קבוצת עירוני קריית אתא הביסה אותה, בתוצאה 3:1.

הפועל מעפיל וקבוצת עירוני קריית אתא, מועמדות לסיים את העונה בין ארבעת המקומות הראשונים. שמובילים עם סיום העונה לפלייאוף העליון.

עירוני קריית אתא הפתיעה במערכה הראשונה, ובמשחק צמוד ניצחה 25:23. המערכה השנייה, כמו הראשונה,  הסתכמה במשחק צמוד ומותח לכל אורך המערכה. ואז שוב: קרית אתא עשתה את  הפיניש האחרון ועוד מערכה הייתה בכיסה.

 

כרטיס אדום

המערכה השלישית, נפתחה כשהחבורה של בר נצר חזרה לעצמה ורשמה מערכה לזכותה. גם כאן, היה משחק צמוד ומותח. כמו כל המשחק כולו, סיפקה המערכה הרביעית דרמה גדולה.  המערכה נפתחה בשליטה של המעפיל, כאשר וולנסצ'י מספק נקודות בהתקפה. אבל  עירוני קריית אתא המשיכה לשמור על יתרון ביצועי וכאשר נראה היה שהמשחק הולך לקראת מערכה חמישית, חזרו האורחים לעצמם סופית והשוו ל-23:23.

וכאן התחילו הרגעים המשמעותיים של המשחק, כאשר וולנסצ'י שחקן הרכש המולובי של הפועל מעפיל עולה להנחתה. שיוצאת החוצה ומעניקה את הנקודה ה- 24 לקריית אתא. דעתו של השחקן היתה אחרת. ולאחר דין ודברים  ולאור "סגנון" השיחה עם השחקן, החליט שופט המשחק דן כץ  לשלוף כרטיס אדום. קבוצת המעפיל, שכבר קיבלה כרטיס צהוב אחד בשלהי המערכה השנייה, ספגה כרטיס שני. השווה במקרה זה לנקודת מערכה והעניק ניצחון  של 3:1 בסיכום, לקריית אתא.

את המעפיל הוביל וולנסצ'י עם 21 נקודות. אליו הצטרפו גרסיה עם 16 נקודות והילמן עם 10 נקודות.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות