fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה: רגשות מעורבים אחרי משחק ההפסד מול מכבי חיפה

בקבוצה אומרים שיחשבו על פתרונות למצב, במהלך החודש הקרוב

הפסד נוסף של הפועל חדרה

קבוצת הפועל חדרה, יצאה ממשחק ההפסד מול מכבי חיפה ברגשות מעורבים. מצד אחד, לא נפלה הקבוצה של שרון מימר מהיריבה החיפאית, ברוב הדקות של המשחק. אבל מצד שני, לקתה הקבוצה בחוסר חדות בחלק ההתקפי. ובנוסף, הייתה לה גם טעות בחלק ההגנתי. ושתי אלה הביאו, בסופו של דבר, להפסד נוסף של הקבוצה.

"לא כל יום תופסים ככה את מכבי חיפה", אמרו בקבוצה אחרי ההפסד. "לא יכול להיות שבשתי הזדמנויות שונות, נותנים בקבוצה גול. ואנחנו מגיעים לרחבה מספר פעמים, ואפילו לא מסכנים את גוש כהן". בנוסף לנאמר לעיל, הביעו במועדון אכזבה גם משחקני הספסל. כאשר אף אחד מהמחליפים, לא הביא לשיפור משמעותי בקבוצה. "אין לנו עומק, ונצטרך למצוא פתרונות בחודש ינואר". אמרו בקבוצה.

בין יתר השינויים ששוקלים בקבוצה, נראה כי בהפועל חדרה יתבצעו גם שינויים במצבת השחקנים הזרים. כאשר, כפי שפורסם בחדשות חדרה בעבר, יא יא מלדגה עלול לעזוב את הקבוצה. ובאשר לגורלו של רודריגו בונגונגי, המגלה שיפור במשחקים האחרונים, קיימת עדיין התלבטות. בנוסף: מי שעשוי להיות הזר שיצטרף לקבוצה, במהלך חודש ינואר, הוא הקשר הניגרי מוחמד אוסמן. ששיחק בעונה האחרונה בליגה הקזחית. בחדרה, מנהלים שיחות עם השחקן. וכאשר יגיעו לסיכום כספי -ינסו להנחיתו בישראל.

לקראת המשחק ביום רביעי מול בית"ר ירושלים, אגב,  צפוי לחזור המגן עבדאללה ג'אבר. שהחלים מהפציעה. ואילו מקסים פלקושצנקו, יוסיף וייעדר.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות