fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה מציגה: שרון מימר אאוט, מנחם קורצקי אין

לאחר ארבעה הפסדים ברציפות, החליטו ראשי הפועל חדרה לפטר את המאמן שרון מימר, ומנחם קורצקי מונה במקומו
מנחם קרוצקי | צילום: באדיבות הפועל חדרה
מנחם קרוצקי | צילום: באדיבות הפועל חדרה

בסוף זה קרה: שרון מימר פוטר

זעזוע בהפועל חדרה. ביום חמישי, הפסידה הקבוצה בביתה להפועל קריית שמונה. בתוצאה 1:0. מדובר בהפסד הרביעי של הקבוצה. וכנראה, שזה היה כבר יותר מידי. כי לאחריו, הוחלט לפטר מיידית את המאמן שרון מימר. האחרון, אומנם זכה להערכה רבה אצל הנהלת הקבוצה. וכן גם אצל היועץ המקצועי אורן גולן. אך לא היה מנוס מזעזוע. ובשיחה קצרה בין מימר לגולן, נפרדו הצדדים.

כבר ביום חמישי בלילה,  מייד לאחר ההפסד, פנו ראשי הפועל חדרה למאמן הפועל נוף הגליל. ירון הוכנבוים. על מנת שיגיע כמחליפו של מימר. אך המאמן לא שוחרר מנוף הגליל. ובמהלך שעות הצהריים, בשישי, החלו שיחות מרתוניות. בין ראשי הקבוצה למאמנים השונים. ולבסוף, החליט היועץ המקצועי של  הפועל חדרה, למנות את מנחם קורצקי.

מנחם קורצקי, שבעונה שעברה אימן את הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית, עזב עקב בעיות רפואיות. ועמד על הקווים של הפועל רעננה למשך שנתיים, לפני שהגיע למועדון מהלאומית.

את אותה רעננה, העלה המאמן לליגת העל בעונת 2012/2013. אבל אחר כך, חווה המאמן מספר אכזבות בשנים האחרונות. כולל ירידות ליגה עם הפועל תל אביב והפועל פתח תקווה.

המבחן הראשון של המאמן החדש, מנחם קרוצקי יהיה מחר, יום שני מול בני סכנין. ואגב: עוזרו של מימר, רן קוז'וק, יישאר בחדרה וישמש כעוזרו של קורצקי.

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות