fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה מציגה: עוביידה חטאב אאוט, עידו לוי אין

הבלם שהגיע לפני חודש וחצי הפתיע בסוף השבוע ועזב לבני יהודה. אקס הפועל רעננה ותושב העיר עידו לוי הוחתם במקומו
חזר הביתה. לוי (צילום: הפועל חדרה)

סוף שבוע דרמטי

סוף שבוע דרמטי עבר על הפועל חדרה. זה התחיל בהודעה של הבלם עוביידה חטאב למנכ"ל המועדון, אלי דגני, על כוונתו לעזוב את הקבוצה. בזכות סעיף בחוזה, המאפשר לו להשתחרר בחודש ינואר. בגלל ‘סיבות אישיות’. והמשיך בהודעה המפתיעה, על סיכומו של חטאב עם קבוצת בני יהודה.

בחדרה כעסו על הבלם, אך יודעים כי מדובר במהלך חוקי. ולכן, לא חיכו יותר מידי ומצאו לו מחליף. גורם בחדרה אמר על העניין: "חבל שחטאב שקיבל מאיתנו את מלוא התמיכה והבמה על מנת שיוכל לחזור לכדורגל, ונהג כך. זה פגע בנו, אבל  אנחנו עם הפנים קדימה".

ואכן, כבר אתמול הודיעה הקבוצה של שרון מימר על החתמת בלם הפועל חיפה, עידו לוי. שקיבל מחיים סילבס הודעה רק לפני שבוע, כי אינו ממשיך שם את העונה.

בקיץ האחרון, נזכיר, היה לוי מועמד לקבוצת הפועל חדרה. אך בחר בקבוצת הפועל חיפה. והנה, לאחר ההודעה על שחרורו מהקבוצה, זכה הבלם גם להתעניינות מצד קבוצת הפועל רעננה. אך בסוף בחר לחתום בקבוצה של אורן גולן.

לוי, תושב העיר חדרה, שיחק בעבר גם במכבי נתניה. והיה שם חלק מסגל הנבחרת הצעירה. הוא לא היה המועמד המוביל בתחילת חלון ההעברות, אך לאחר העזיבה המפתיעה של חאטב והמחסור בשחקני הגנה ישראלים בשוק, חתם על חוזה לעונה. עם אופציה לעונה נוספת.

ובנושא אחר: הקשר יא יא מלדגה ,ששוחרר מחדרה לפני שבוע ימים, עזב את ישראל. אך עדיין בוחן את האפשרות לחזור לליגת העל.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות