fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה במקום האחרון

אכזבה בהפועל חדרה, לאחר התיקו במשחק מול כפר סבא

 

"הכל הולך לנו הפוך"

אכזבה גדולה בקבוצת הפועל חדרה, לאחר התיקו מול קבוצת הפועל כפר סבא. שהשאיר את הקבוצה של שרון מימר, במקום האחרון. במועדון טוענים כי היו להם שנתיים ראשונות בליגת העל, בהן המזל היה לצד הקבוצה. אבל בעונה הנוכחית, המזל התהפך. "הכל הולך לנו הפוך העונה. מדובר במשחק שהיה בשליטה שלנו. ואז, פתאום, החזרה לא טובה של השחקן שלנו הפכה לפנדל. ולהרחקה של המגן דיא לבאבידי". כך אמרו בהפועל חדרה והוסיפו: "השחקנים צריכים להבין שהמקום האחרון הוא גם בגללם".

במועדון הביעו ביקורת על השופט שגיא ברמן. שלטענת אנשי קבוצת הפועל חדרה, שגה בהרחקתו של המגן דיא לבאבידי. "ההרחקה שלו, היא מכה קשה יותר מהפנדל. הוא יחסר לנו בשני משחקים משמעותיים", אמרו במועדון. והיה גם מי שביקר גם את המגן עצמו. שנראה ביכולת ירודה מתחילת העונה. וכאמור, ספג  אדום שני בשמונה משחקים. ביקורת נוספת, הופנתה לשחקנים הזרים בחלק ההתקפי. שעדיין, פרט למרשל אודה, לא עונים על ציפיות הצוות המקצועי. וכבר ישנם קולות, הטוענים כי חלקם ישוחררו. במועד ההעברות של חודש ינואר.

"שחקן זר, אמור להיות ברמה אחת לפחות מעל השחקן הישראלי, וזה לא קורה". אמרו בקבוצת הפועל חדרה.

לקראת המשחק מול בני יהודה שייערך בשבת הקרובה, אגב,  צפוי המגן נועם כהן לפתוח על חשבונו של לבאבידי.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות