fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המתכון של קורצקי: שיחת מוטיבציה עם השחקנים ושינוי גישה

המאמן שוחח עם שחקניו לפני המפגש מול סכנין: "הפועל חדרה נתנה לי הזדמנות. תעזרו לי לפתוח ברגל ימין"
המאמן מנחם קרוצקי | צילום: שלומי גבאי, באדיבות הפועל חדרה
המאמן מנחם קרוצקי | צילום: שלומי גבאי, באדיבות הפועל חדרה

פגישות עם השחקנים והיועץ המקצועי

הפועל חדרה, יצאה בסוף השבוע לעידן חדש. תחת המאמן מנחם קורצקי. הנהלת הקבוצה, הרגישה כי לאחר ארבעה הפסדים ולמרות ההערכה הגדולה לשרון מימר, חייב להגיע זעזוע בעמדת המאמן. וכבר במשחק הראשון, הצליח קורצקי להשיג שלוש נקודות. וחדרה כבשה שער, לאחר יותר מ-500 דקות משחק.

"זה היה ניצחון מעבר לשלוש נקודות. אם היינו מפסידי,ם אז היינו כמעט עם רגל אחת בליגה הלאומית. הניצחון, פתח את המאבק מחדש",אמרו במועדון.

גם קורצקי, שנראה מרוגש בימים האחרונים, ידע כי בשני ימי הכנה אינו יכול להביא יותר מדי. מעבר למוטיבציה. וערך שיחה עם שחקניו, בה אמר: "הפועל חדרה ניתנה לי הזדמנות. אחרי הרבה זמן בלי כדורגל. אז אני מאוד מתרגש. תעזרו לי בקבלת פנים טובה, כדי לפתוח ברגל ימין. זה תלוי רק בנו".

מבחינה מקצועית, ביקש המאמן לשמור על ריכוז במרכז השדה. ולחכות היטב לטעויות בחלק ההגנתי של סכנין. ואכן, שתי טעויות הביאו לשערים, של מקסים פלקושצ'נקו ושובל גוזלן. מה שהעיב על הניצחון, היו הפציעות של הקשר מוחמד אוסמן, והשוער רובי לבקוביץ. אך במועדון מעריכים שהם יהיו כשירים, למפגש מול הפועל תל אביב. 

במהלך הימים הקרובים, יערוך קורצקי מספר פגישות עבודה עם היועץ המקצועי אורן גולן. כאשר ישנו רצון של המאמן, להתחזק בעמדות הקשר האחורי והחלוץ. 

 

 

 

לעדכונים נוספים בחדשות נתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות