fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המבצר נפרץ: ניצחון גדול להפועל מעפיל

הקבוצה של זהר בר נצר הרשימה בניצחון חוץ מול הקבוצה המעוטרת ביותר בעשור האחרון, הפועל מטה אשר

ניצחון גדול

המאבקים בין הפועל מטה אשר להפועל מעפיל בשנים האחרונות, הפכו לדרבי הקיבוצים. כאשר כל קרב כזה, הביא איתו לא מעט קרבות מרתקים. וכך גם היה אתמול. כאשר קבוצת הפועל מעפיל, ניצחה בצורה דרמטית. בתוצאה 3:2. הקבוצה של זהר בר נצר, סימנה העונה מטרה להילחם על תואר האליפות ועשתה צעד ענק כאשר ניצחה באולם נעמן של מטה אשר. המשחק לא יכול היה להכיל קהל בשל איסור משרד הבריאות. אבל שודר בשידור ישיר באתר של איגוד הכדורעף ושבר את שיא הצפיות עד כה. עם למעלה מ- 1000 צופים בו זמנית.

הפועל מטה אשר פתחה בסערה, וניצחה בשתי המערכות הראשונות בקלילות: 16:25 ו-25:17 בהתאמה. אך אז, במהלך המערכה השנייה, אלכס אוסוקין ונעם אריאל שחקני מטה אשר  נפצעו וירדו לספסל. הפועל מעפיל ניצלה את המומנטום. וכבר במערכה השלישית: שהייתה צמודה והסתיימה בניצחון 25:28. מטה אשר נפלה מהרגליים והתקשתה להסתדר עם שני הפצועים. כאשר הפסידה במערכה הרביעית 25:19 וגם המערכה החמישית הייתה במעמד צד אחד בתוצאה 7:15.

בר נצר סיכם את המשחק ואמר: "לאחר המערכה השנייה, התביישתי בדרך בה שיחקנו. אבל השחקנים של הפועל מעפיל ידעו להתעלות. ולנצל את מכת הפציעות בקבוצת הפועל מטה אשר. גילרמו גרסיה ואופק חזן, התעלו ברגעים המכריעים. והובילו אותנו לניצחון מתוק". הארגנטינאי, הוביל את קלעי מהפועל מעפיל עם 26 נקודות ווולינסקי הוסיף 14 נקודות.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות