fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הורים בפרדס חנה: "חשוב להחזיר את מחלקת הנוער במהרה"

מחלקת הנוער בפרדס חנה טרם חזרה לפעילות. חלק מההורים, מתכוונים לפנות לראשי המועדון. כדי להחזיר את הילדים למגרשים

"מכה קשה עבור הילדים"

בשבוע שעבר, הוחזרו לפעילות שתי הליגות המקצועניות, בכל ענפי הכדור. בנוסף ובלי קשר,  אף נפתחו גני הילדים. אבל החוגים והפעילויות של מחלקות הנוער השונות בעיריות ובמועצות המקומיות, טרם הוחזרו  לקדמותן. והדבר גורם לכעס רב בכל רחבי הארץ. כולל בפרדס חנה. מחלקת הנוער של פרדס נחשבת לאחת המחלקות הטובות ביותר באזור השרון. ובמסגרתה פעילים כ-600 ילדים, שנמצאים כאמור בבית.

מאמן מחלקת הנוער בפרדס חנה, אילן צרפתי, ציין: "זאת מכה קשה עבור הילדים. שחזרו להתאמן ולהינות מכדורגל אחרי הסגר הראשון. ועכשיו חזרו אחורה. מקבלי ההחלטות צריכים להבין, שההפסקות הללו עושות רע לילדים. גם מבחינה פיזית, אבל עוד יותר מזה מבחינה מנטאלית".

 

ההורים מתכוונים להיכנס לתמונה

מבחינה הישגית, חוותה מחלקת הנוער בפרדס חנה בשנים האחרונות מספר הישגים. ובראש הרשימה: עליות בליגות של גילאי הנערים והנוער. במהלך חודש אוגוסט, חזרה קבוצת הנוער להתאמן. אך כאמור, האימונים הופסקו עם תחילת הסגר השני.

בשבועות האחרונים, גם ההורים של הילדים  במחלקת הנוער, מתכוונים להיכנס לתמונה. ולפנות לראשי המועדון, במטרה לסייע במאבק על פתיחת הפעילות.

"חשוב להחזיר את מחלקת הנוער במהרה", הם אומרים. "בעיקר בשל העובדה שבתי הספר ייפתחו רק בעוד שבועיים. וגם זה לא בטוח. אז כדאי שבינתיים, יוכלו הילדים ליהנות מפעילות ספורטיבית ראויה, על פי ההנחיות".

יו"ר מחלקת הנוער, מאיר מרדכי, לחדשות חדרה: "אני מבין את מצוקת ההורים. אבל לצערי, זה לא תלוי בנו. אנחנו פועלים על פי ההנחיות משרד הבריאות, ומחכים לאישור המיוחל. אנחנו ערוכים ומצפים לקבל את הילדים שלנו, בחזרה למגרשים".

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות