fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הג'ודוקא החדרתי טוהר בוטבול הודח ברבע הגמר

הג'ודוקא החדרתי פתח נהדר, אבל בהמשך הפסיד לאלוף האולימפי ולסגנו וסיים ללא מדליה

העפיל עד לרבע הגמר

יום הפכפך, שהסתיים ללא מדליה. כך אפשר להגדיר את ההופעה של הג'ודוקא טוהר בוטבול באליפות אירופה. שנערכה בפראג. טוהר בוטבול החדרתי, שמתחרה בקטגוריית משקל של עד 73 ק”ג, החל את דרכו בסיבוב השני. שם ניצח את קסאברי מורקה הפולני בעונשים, בניקוד זהב. לאחר מכן, הוא רשם ניצחון נוסף כאשר ניצח גם את דניאל פושופ הצ’כי. כשזכה מהשופטים לניקוד של איפון.

הוא אומנם העפיל עד לרבע הגמר, אך שם פגש את פאביו באזילה. זה היה קרב קשה, מול ג’ודאי איטלקי שנחשב לאלוף אולימפי. באזילה, הצליח להשיג ווזארי והתגונן. כאשר בוטבול ביצע כמה מהלכי התקפה נהדרים, אבל בכל פעם יריבו הצליח לחמוק ברגע האחרון והוביל להפסד של הג'ודוקא הישראלי.

 

עם הגב על המזרן

אחרי הקרב הזה, בוטבול ירד לבית הניחומים. שם ניסה להיאבק על מדליית הארד. לשם כך, הוא היה צריך לנצח בשני הקרבות הבאים שיהיו לו שם. אך כבר בקרב הראשון, ציפה לו מפגש מאתגר נוסף. עם רוסתאם אורוג’וב. שמכהן כסגן אלוף העולם, סגן אלוף אירופה וסגן האלוף האולימפי מריו 2016. מהר מאוד, מצא את עצמו בוטבול עם הגב על המזרן. והאזרי ניצח באיפון. עבור בוטבול, זה היה הרגע שסיים את התחרות. זאת אחרי שני הפסדים צורבים לשני ג’ודאים חזקים ובכירים. ובכל זאת, בנבחרת הג'ודו מרוצים מההופעה ומאמינים כי הג'ודוקא הישראלי ישתפר. לקראת המשך התחרויות ששיאן צפוי להגיע בקיץ הקרוב, באולימפיאדת טוקיו.

הג'ודוקא הנוסף בנבחרת, ברוך שמאילוב, לא הצליח להעפיל לשלבי הגמר באליפות אירופה. והודח למעשה בצורה מפתיעה כבר בשלב מוקדם. כשהפסיד לבוגדאן איאדוב האוקראיני, בקרב הראשון.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות