fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הג'ודוקא החדרתי ברוך שמאילוב נמצא חיובי לקורונה

הג'ודוקאים הישראלים ייצאו לתחרות הגראד פרי בהונגריה. ללא המתאבק החדרתי, ברוך שמאילוב. שיישאר בישראל בבידוד

ברוך שמאילוב, נמצא חיובי לנגיף

הג'ודו הישראלי מחדש את פעילותו, ונבחרת הג'ודו צריכה לצאת השבוע לתחרות הגראנד פרי בהונגריה. אבל רגע לפני היציאה, כשנערכה בנבחרת בדיקת קורונה, התגלה כי הג'ודוקה החדרתי ברוך שמאילוב, נמצא חיובי לנגיף.

כאמור,  הדבר התגלה בבדיקת הקורונה שנעשתה לקראת היציאה של הנבחרת לגראנד סלאם בודפשט. מלבד שמאילוב, נמצאו כל הספורטאים שליליים בבדיקות.

שמאילוב, יש לציין, מרגיש טוב והוא ללא תסמינים. בעקבות בדיקת הקורונה החיובית, הרי שלא רק הוא, אלא גם שני שותפיו הקבועים לאימון במשקל של עד 66 ק”ג, נכנסו מיידית לבידוד. זאת על פי הוראת משרד הבריאות.

מחר, יום שני, תיערך בדיקה שנייה לכל הספורטאים. עם הנחיתה בהונגריה, תתבצע בדיקה שלישית. ולפני השקילה בדיקה רביעית, ממש על פי הפרוטוקול.

כזכור, בקיץ האחרון היה זה הג'ודוקא טל פליקר, המתחרה בשמאילוב באותה קטגוריית משקל.  פליקר נדבק בקורונה, ללא תסמינים. ביחד עם שני ג’ודאים צעירים, ששהו לצידו במחנה אימונים בכנרת. בנבחרת מעריכים כי שמאילוב, שימשיך להתאמן לבדו בעודו בבידוד, יוכל לחזור לכושר ולהתחרות בשאר התחרויות העונה. לקראת אולימפיאדת טוקיו, שצפויה להתקיים בקיץ הקרוב.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות