fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הג'ודוקא ברוך שמאילוב סיים במקום החמישי והמכובד באולימפיאדה

כבוד גדול לג'ודוקא ברוך שמאילוב מחדרה שסיים אתמול במקום החמישי במשחקים האולימפיים בטוקיו. הוא מסכם: "למרות שלא סיימתי איפה שרציתי אני מאוד גאה בדרך המטורפת שעשיתי"
ברוך שמאילוב | צילום: Asan dia
ברוך שמאילוב | צילום: Asan dia

אתמול (ראשון) הג'ודוקא ברוך שמאילוב (עד 66 ק”ג) מחדרה, סיים את התחרות באולימפיאדת טוקיו 2020 במקום החמישי.

לעוקבים שלו באינסטגרם הוא מסכם את החוויה: "‎אתמול התחרתי על הבמה הגדולה ביותר שיש וסיימתי במקום ה-5 במשחקים האולימפיים בטוקיו. הקדשתי כל סנטימטר ושנייה למטרה זו. למרות שלא סיימתי איפה שרציתי אני מאוד גאה בדרך המטורפת, עם הרבה הצלחות וכישלונות, תמיד מצאתי דרך להתגבר על המכשולים שלי. כשמדובר בלהיות ספורטאי הישגי, אתה לא יודע איפה אתה הולך לסיים אבל אתה צריך לשים את הביצים שלך בזה בשביל הסיכוי. אתה צריך להיות חסר פחד כדי להיות בלתי מוגבל! ואת זה עשיתי.

"אז אני לא יכול להתנחם במקום ה-5 אבל אני גאה בדרך שלי. אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה והאהבה שאתם נותנים, אני מקווה שאני מעורר בכם השראה וגורם לכם להאמין בעצמכם. תודה למאמנים שלי, לצוות המקצועי והרחב, המאמנים האישיים שלי, למועדון, לאיגוד, לספונסרים וכמובן למשפחתי היקרה שתומכת ללא תנאים במיוחד לאמא ולאישתי היקרות, אני אחזור משודרג, אני מבטיח! בהצלחה לנבחרת ישראל".

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בחדרה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות