fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקבוצת הפועל חדרה מאופקים: "קרסנו פיזית בדקות הסיום"

במועדון מרוצים מהיכולת במשחק החוץ מול קריית שמונה. לבאבידי נפצע וספק אם ישחק מול בית"ר ירושלים. כחילה עשוי לערוך בכורה. מרמנטיני ביקש להטיס את משפחתו לישראל

 

עם הפנים למשחק הבא

רגשות מעורבים בקבוצת הפועל חדרה, לאחר התיקו בשבת מול הפועל קריית שמונה. מצד אחד, במועדון מאוכזבים מספיגת שער השיוויון בדקה האחרונה. אבל מצד שני, מרוצים מכך שברוב הדקות לא נפלה הקבוצה החדרתית מהפועל קריית שמונה. שהגיעה בכושר נהדר, אחרי פגרת הקורונה.

"ידענו שיש לנו בעיות' עם ההכנה שהייתה קצרה מדי וקרסנו פיזית בדקות הסיום. אם ההכנה שלנו הייתה ארוכה יותר,  היינו מחזיקים עוד מספר דקות ומנצחים", אמרו בקבוצת הפועל חדרה לאחר המשחק.

בכל מקרה, במועדון כבר ממשיכים הלאה. עם הפנים למשחק הבא מול בית"ר ירושלים, ביום רביעי. שיהיה משחק ההשלמה מהמחזור השני.

 

בחדרה מקוים שהשחקן יתאחד עם משפחתו

המגן דיא לבאבידי, שנפצע אתמול וסובל מ'רגל עץ', עלול להיעדר מהמשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים. מאידך, הרכש האחרון טל כחילה, עשוי להצטרף לסגל. למרות שהמאמן שרון מימר, אינו רוצה להכביד על השחקן. שלא התאמן זמן רב במסגרת הקבוצתית.

במועדון שיבחו את השוער רובי לבקוביץ ואת כובש השער מקסים פלקושצנקו. "אם לא ההצלות של לבקוביץ היינו מפסידים", אמרו בקבוצת הפועל חדרה.

ונושא אחר: בשבוע האחרון, פנה החלוץ גוסטבו מרמנטיני לראשי המועדון. בבקשה להטיס מהר ככל שניתן את משפחתו לישראל. מרמנטיני סיפר על הקושי בתקופת הקורונה. כאשר הוא נמצא בישראל לבדו, ללא המשפחה. בקבוצת הפועל חדרה מקווים כי בקרוב יתאחד השחקן עם משפחתו.

 

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות