fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהפועל חדרה מודאגים מהתיקו הביתי: "יכולנו להפוך לקבוצה הפראיירית של הליגה"

בקבוצה שמחו על הנקודה הדרמטית מול באר שבע, אבל ביקרו את השחקנים על הדקות האחרונות במשחק. שהסתיים בתיקו

 מבינים שאין זמן למחשבה

רגשות מעורבים בקבוצת הפועל חדרה, לאחר התיקו הביתי מול הפועל באר שבע. מצד אחד, הציגה הפועל חדרה משחק מצויין. ואף הייתה טובה יותר מהקבוצה מבאר שבע, ברוב הדקות של המשחק. אבל לבסוף, כמעט והפסידה את המשחק בתוספת הזמן. וניצלה, בזכות החלטת הואר של השופט דניאל בר נתן.

את ההחלטה, אגב, קיבל בר נתן ביחד עם השופט הרביעי, אוראל גרינפלד. "יכולנו להפוך לקבוצה הפראיירית של הליגה, ורק החלטה של השופט הצילה אותנו". אמרו בקבוצה. ולמרות התיקו במשחק,  הייתה גם לא מעט ביקורת על השחקנים. בעיקר בדקות בכל מה שקשור לדקות האחרונות של המשחק.

"לא יכול להיות שנספוג כל כך בקלות והרחבה שלנו תהיה פרוצה", הוסיפו בקבוצה. ולא רק השחקנים, אלא גם המאמן שרון מימר, זכה לביקורת על החילופים שלו לקראת הסיום.

"הקבוצה שלנו הלכה יותר מדי אחורה", אמרו מי שאמרו במועדון. "ואם היינו מפסידים, זה היה בעיקר בגלל החילופים".

נושא נוסף שעמד על סדר היום, הוא בעיטות הפנדלים. כאשר הבעיטה הראשונה, למעשה, נבעטה על ידי מרשל אודה. ואת הבעיטה החוזרת, בעט שובל גוזלן. וזאת לאחר ההוראה הברורה של מימר.

בהפועל חדרה, לסיכום, מבינים כי אין להם זמן רב מדי למחשבה על המשחק מול באר שבע. כי כבר בשבת הקרובה,  תארח הקבוצה את מועדון הספורט אשדוד. והפועל חדרה, חדרה תצטרך להסתדר בשבת גם ללא הקשר מקסים פלקושצנקו.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות