fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה במקום הלפני אחרון, אבל אורן גולן אופטימי

לפני חמש שנים, הגיע אורן גולן לקבוצת הפועל חדרה והוביל אותה להישגים. בעונה הנוכחית, הוא עדיין אופטימי. "מאוכזב מהתוצאות, אבל לא מהדרך"

הפועל חדרה, פתחה את העונה בצורה לא טובה. כאשר היא מדורגת במקום הלפני אחרון, עם נקודה אחת בארבעה משחקים. דבר הגורם ללא מעט חששות בתוך המועדון. למעשה, עבור הפועל חדרה זאת פתיחת העונה הגרועה ביותר מאז חזרה לליגת העל. ופתיחת עונה גרועה, מאז הגעתו של היועץ המקצועי אורן גולן. שלמרות כל זה, עדיין נשאר אופטימי.

 

"אני תמיד בודק את עצמי"

אורן גולן אינו מוטרד יתר על המידה מהמצב בקבוצת הפועל חדרה ומנסה למצוא פתרונות לשינוי. בעיקר בכל הקשור לתוצאות. "אני מאוכזב מהתוצאות, אבל לא מאוכזב מהדרך", הוא אומר. " והדרך היא נכונה. בחרנו שחקנים מתאימים וצוות אימון מתאים, שנותנים לי אופטימיות להמשך".

זאת פתיחת העונה הגרועה בשנים האחרונות של הקבוצה

"זה נכון וזה קשה. הרגלנו את עצמנו ואת המערכת בחמש שנים האחרונות, לדברים טובים. ופתאום באה שנה כזאת שבה לא הולך לנו. וזה לא מתחבר. אני סבלני ואופטימי. ובטוח שהאופטימיות הזו תשתלם ונהיה קבוצה טובה".

ובכל זאת: אתה לא בודק את האפשרות שאולי כן טעיתם בקיץ הזה?

"אני תמיד בודק את עצמי. ועדיין: מוקדם מידי לערוף ראשים ולקטול את הדרך שלנו. צריך לזכור שהחלפנו העונה 16 שחקנים. זה הזוי בכל קנה מידה. מדובר במהלך שיש בו המון תעוזה, לבטח בעונת הקורונה. אבל היינו צריכים לרענן את המועדון ואני מקווה שעשינו שינויים נכונים".

מתי בכל יגיע הרגע שבו תחשוב שקבוצת הפועל חדרה צריכה זעזוע?

"אני מסמן את המשחקים מול בני סכנין ומכבי פתח תקווה, כמשחקי מפתח. שמהם אנחנו צריכים לקחת נקודות ואין לנו דרך אחרת. אם לא נאסוף נקודות שם, אז מצבנו יהיה רע. אבל אני שוב אופטימי ומקווה שקבוצת הפועל חדרה תנצח את אחד המשחקים או את שניהם".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות