fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהפועל חדרה אופטימיים: "באר שבע בלי ז'וסוואה', היא קבוצה אחרת"

במועדון של חדרה מקווים כי השינויים בפגרה יביאו לתוצאות חיוביות. מימר מתלבט בין ארבעה שחקני הגנה לשלושה בלמים
יפתח גוזלן | צילום: שלומי גבאי
יפתח גוזלן | צילום: שלומי גבאי

חדרה יוצאת מהפגרה

הפועל חדרה תצא מחר מהפגרה, כאשר תחנוך במשחק חוץ את אצטדיון טרנר.  במפגש מול הפועל באר שבע. במועדון, עמלו רבות בתחילת הפגרה. וצירפו את הבלם עידו לוי, המגן רז נחמיאס והקשרים יהב אפריאט. וכן את השחקן הזר הניגרי, מוחמד אוסמן. מתוך רצון לצאת לדרך חדשה, לאחר התבוסה של 0:4 מול ביתר ירושלים. במחזור האחרון.

בהפועל חדרה, מדברים בעיקר על השתלבותו של אוסמן. שמרשים את הצוות המקצועי, ואף יזכה לפתוח מחר ב-11 של שרון מימר.

מעבר לכך, הרי שהמאמן שרון מימר, מתלבט. בין שיטת ארבעה שחקני הגנה, לבין שלושה בלמים. כשאז, למעשה,  יצטרף עידו לוי לטל כחילה וג'ונתן סיסה, במרכז ההגנה.

אוסמן, אגב, צפוי לפתוח במרכז השדה. לצדם של תמיר גלזר וגלעד אברמוב. שיועדף ככל הנראה על חשבונו של מקסים פלקושצנקו. ובחלק ההתקפי, נראה כי יהב אפריאט יערוך בכורה. לצדם של גוסטבו מרמנטיני ושובל גוזלן.

עבדאללה ג'אבר, שנפצע במהלך השבוע שעבר, כשיר למשחק. ויפתח בהרכב.

במועדון  של הפועל חדרה, מכבדים את הקבוצה היריבה. אבל מצד שני, סבורים כי חסרונו של כוכב באר שבע, ז'וסוואה, מעניק יתרון לחדרה. "באר שבע בלי ז'וסוואה, היא קבוצה אחרת. ואנחנו יכולים להוציא נקודות, שיהיו משמעותיות במאבק ההישרדות בליגה", אומרים בקבוצה.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ, דיא לבאבידי, טל כחילה, ג'ונתן סיסה, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, גלעד אברמוב (עידו לוי), מוחמד אוסמן, יהב אפריאט, גוסטבו מרמנטיני ושובל גוזלן.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות