fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהפועל חדרה סופרים ניצחון ראשון: "זה כמו לידה מחדש"

במועדון של הפועל חדרה, מרוצים שהצליחו להביס את סכנין ומשבחים את החלוץ מרשל אודה

 

סוף סוף: ניצחון ראשון

לחץ גדול הורגש בהפועל חדרה, ערב המשחק מול בני סכנין. שהיה אתמול. כאשר במועדון קיבלו הוראה חד משמעית, לשמור על דום שתיקה עד שריקת הסיום. ונראה, כי זה עזר ובענק. הקבוצה של שרון מימר, הציגה את משחקה הטוב ביותר העונה. והביסה את האקס ניסו אביטן, בתוצאה 0:4. המאמן הגיע דרוך למשחק ופתח עם שלושה זרים בחלק ההתקפי- רודרידו בונגונגי, גוסטבו מרמנטיני ומרשל אודה. מרמנטיני, בלט עם צמד בישולים. אבל מעליו היה אודה, שהצטיין עם שלושער. החלוץ, פתח על הספסל מול מכבי תל אביב ואתמול עלה בהרכב והרשים במיוחד. "כבר מהנגיעה באימון הראשון, היה נראה שמדובר בחלוץ ענק. אחרי הניצחון של הפועל חדרה, כבר יש כאלה שסופרים את הדקות עד ינואר. כי אם זה ימשיך ככה, הוא לא יישאר אצלנו הרבה זמן", הודו בחדרה. אודה עצמו אמר: "התחלתי את העונה מצויין, אבל אז הגיעה פגרת הקורונה. והייתה לנו עוד חופשה של שבועיים קודם לכן. החזרה הייתה איטית וגם הכושר שלי נפגע".

מעבר לזה, גם שרון מימר מאמן קבוצת הפועל חדרה זכה למחמאות אחרי הניצחון. כאשר הרגיש כי הוא חייב את הניצחון ואף איבד את קולו בסיום. "אנחנו, היינו מוכנים לכל תסריט מצד סכנין, הרבה בזכות ההכנה של הצוות המקצועי". הודה אחד השחקנים. מעבר לזה, לראשונה העונה החליט היועץ המקצועי של המועדון, אורן גולן, כי הוא יושב על הספסל במהלך המשחק. גולן הסביר: "הרגשתי שאני צריך להיות קרוב לצוות המקצועי והשחקנים, במשחק הזה. חשבתי שאני צריך להעביר את האנרגיות שלי ואני שמח שזה עבד. זה היה אחת הניצחונות החשובים שלנו, מאז שחזרנו לליגת העל".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות