fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפשרות: ליגת החופים תתקיים באמצע הקיץ

בשל ביטול האולימפיאדה והיורו, ייתכן כי משחקי ליגת החופים יידחו לחודשים יולי או אוגוסט. הכל כמובן בהתאם להתפתחויות ובכפוף להוראות משרד הבריאות
משחק הישרדות. אדם מאייר מכרמיאל צילום: סטרבו

נגיף הקורונה שפרץ בעולם גרם לביטול מוחלט של אירועי ספורט הן בעולם וגם בישראל. האולימפיאדה אמורה היתה להיערך בקיץ ונדחתה לשנה הבאה, כמוה גם אליפות אירופה בכדורגל (יורו). טורניר הטניס בווימבלדון בוטל, ועתיד הליגות ברחבי העולם מעורפל. ב-13 השנים האחרונות, בחודש יוני, התקיימה בחוף פולג ליגת החופים בכדורגל. השנה עברה הליגה לחדרה והמשחקים אמורים להתקיים בחוף אולגה, ליד כפר הים. השאלה היא האם תתקיים.

ראשי הליגה נמצאים בשבועות האחרונים בקשר רציף עם ראשי עיריית חדרה שעמלים על בניית הארנה בחוף אולגה. על פי השיחות נראה כי הצדדים נחושים לקיים את המשחקים למרות המגבלות. נציגי העירייה הבטיחו כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות וכאשר יבוטל ההסגר הכללי, הם ייעשו מאמץ רב, הן כלכלית והן אדמניסטרטיבית, בכדי לקיים את העונה כמתוכנן. בכל מקרה נראה כי העונה הליגה לא תתקיים בחודש יוני אלא ככל הנראה תועבר לחודש יולי או אוגוסט.

קומישינר ליגת החופים, דודי מור, אישר את הפרטים ואמר: "אנחנו נמצאים בקשר רציף עם ראשי עיריית חדרה ורוצים לקיים את הליגה. מדי שבוע אנחנו עושים הערכת מצב ונמשיך לעשות זאת ונמתין להנחיות משרד הבריאות. בשל ביטול היורו והאולימפיאדה אז נוכל לדחות את העונה. ליגת החופים תמשיך להיות אירוע ספורט מרכזי בישראל גם בקיץ הקרוב".

ליגת החופים בחדרה – חלק ממיתוג העיר

הבאת ליגת החופים לחדרה מגיעה אחרי שנים בהן ניכרה ירידה מתמשכת בכמות הצופים שהגיעו למשחקים. בשנותיה הראשונות שימשה ליגת החופים מקור משיכה לצופים רבים, ובעיריית חדרה מתכננים להפוך את המשחקים להפנינג של ממש, ולהשתמש במתקן הכדורגל לאורך הקיץ כולו.

לאחר שסוכם כי ליגת הקיץ תעבור לחדרה אמר ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן: "הבאת כדורגל החופים לחוף כפר הים בחדרה, לצד חנוכת היכל הספורט הרב-תכליתי "אנרבוקס" בזמן הקרוב היא חלק מתוכנית נרחבת יותר של התחדשות ומיתוג העיר. העיר חדרה רואה בכדורגל מנוף חשוב לעידוד התיירות בעיר ואנו גאים שהשנה תהיה גם השנה השניה בה הפועל חדרה מייצגת את העיר בכבוד בליגת העל ושהעיר חדרה מארחת את הטורניר העולמי של COPA5 לקט-רגל. אנו מברכים את הקבוצות וקוראים לכל תושבי ישראל לקחת חלק בחגיגה שתתרחש בחוף המשודרג של כפר הים".

לעדכוני משרד הבריאות על מחלת הקורוונה

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו חדשות חדרה, כל הפרדס וכל זכרון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות