fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחד שנשאר: המאמן שרון מימר הסכים לקצץ בשכרו

מאמן הפועל חדרה הסכים לקיצוץ לקראת העונה הבאה, השחקנים עדיין בחל"ת עד שתמונת העונה הנוכחית תתבהר. שרון זהביאן ישמש כמנהל מקצועי במחלקת הנוער במקום ישראל צרפתי
שרון מימר | צילום: אדריאן הרבשטיין
שרון מימר | צילום: אדריאן הרבשטיין

בניגוד למספר קבוצות בליגת העל שחזרו להתאמן על פי ההנחיות של משרד הבריאות, בחרו ראשי הפועל חדרה להמתין עם החזרה לאימונים עד לקבלת הנחיות נוספות. כמו כן, מחכים בחדרה לתשובות ממנהלת הליגה לגבי חזרת המשחקים וקביעת לוח זמנים להמשך משחקי הליגה.

חדרה הייתה בין הקבוצות הראשונות שהוציאה את השחקנים לחל"ת ולכן אינה רוצה להחזיר את השחקנים והצוות המקצועי במצב של אי ודאות לגבי המשך העונה. "אם נחזור לאימונים ונחזיר את השחקנים מחל"ת ולבסוף יוחלט על ביטול המשחקים, זאת תהיה הוצאה כלכלית לא פשוטה עבורנו", אמרו בחדרה. בינתיים, בהפועל חדרה החלו בהכנות לעונה הבאה והצהירו כי כל אנשי המועדון ידרשו לקצץ משכרם בשל נגיף הקורונה. בין השאר נפגשו ראשי המועדון עם המאמן שרון מימר שעל פי אנשי חדרה הסכים לקיצוץ בשכרו, והסכום הסופי יתברר רק לאחר שיתבהר מצבה הכלכלי של הקבוצה בעונה הבאה, וראשיה ידעו מה גובה התמיכה שתקבל הקבוצה מהעירייה ומספונסרים שונים. "מגיע קרדיט ענק למימר שהבין את המצב והסכים לקיצוץ" אמרו במועדון.

בינתיים המועדון מינה גם מנהל מקצועי למחלקת הנוער בדמותו של שרון זהביאן. זהביאן, בן 49, ניהל בעבר מחלקות נוער של הפועל תל אביב והפועל רמת גן והוא מרצה בכיר באגף ההדרכה של ההתאחדות לכדורגל. זהביאן שימש בעונה האחרונה כעוזר המאמן של הקבוצה הבוגרת וגם כמנהל המקצועי של החטיבה התחתונה במחלקת הנוער וכעת ישמש כמנהל מקצועי של כלל המחלקה במקומו של ישראל צרפתי.

לעדכוני משרד הבריאות על מחלת הקורוונה

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו חדשות חדרה, כל הפרדס וכל זכרון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות