fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוף לסכסוך: הושגה הסכמה בין עיריית חדרה לוועד העובדים

אחרי עיצומים בעבודת עובדי עיריית חדרה הגיעו יו"ר הוועד איציק יצחקי ומנכ"ל העירייה יעקב זיגדון להסכמה, בישיבת תיווך מיוחדת
מנכ"ל עיריית חדרה יעקב זיגדון ויו"ר ועד העובדים איציק יצחקי. צילום: עיריית חדרה
מנכ"ל עיריית חדרה יעקב זיגדון ויו"ר ועד העובדים איציק יצחקי. צילום: עיריית חדרה

עיריית חדרה וועד העובדים בעירייה הגיעו ביום רביעי להסכמה לסיים את סכסוך העבודה ביניהם. הצדדים נפגשו אצל הממונה האזורית על יחסי עבודה במחוז חיפה והצפון, עו"ד נאוה לוי, בישיבת תיווך מיוחדת, והגיעו לעמק השווה בנוגע לסכסוך העבודה שהתקיים בין הצדדים.

בפגישה השתתפו בין היתר יו"ר ועד העובדים איציק יצחקי, מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון והגזבר בועז חריף.

בין היתר הוחלט כי העירייה תקפיא את פרסום החלטת הפיטורים עד אחרי חג הפסח, וזאת בכפוף לבקשת הוועד בנדון.

כמו כן הוחלט כי מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון יאשרר את תוכנית השעות הנוספות "כפי שגובשה על ידי הסמנכ"ל, מנהלת ההון האנושי והוועד", לשון ההודעה שפורסמה אודות הפסקת סכסוך העבודה. עוד נקבע כי העירייה תיישם ללא דיחוי את ההחלטה בעניין הקמת מחלקת מקלטים, והנהלת העירייה תפרסם באופן מיידי את המכרזים שהוסכמו בין ההנהלה לוועד.

סכסוך העבודה האחרון נמשך מעל לשבוע ולווה השמצות הדדיות. בחג פורים, בשל האיומים על השבת האירועים, שכרה העירייה עובדים מקבלנים חיצוניים כדי להבטיח את קיומם. בעירייה כבר התקשרו עם חברה חיצונית לביצוע עבודת המוקד העירוני ונערכו לגיוס סייעות ועובדים למערכת החינוך, באמצעות חברות כוח אדם, כפי שנעשה בחולון, בגבעתיים וברשויות נוספות.

במקביל, שלח ועד העובדים השבוע הודעה לעובדים ובהם הורה להם כיצד לנקוט בעיצומים. בהמשך, לאחר פגיעת הטיל בבית במושב משמרת בשרון והחרפת המצב הבטחוני, הורה יו"ר הוועד איציק יצחקי לצמצם את העיצומים, אך לא להפסיקם כליל. כאמור, כעת הופסקו העיצומים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות