fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תשואה על דירת שלושה חדרים גבוהה יותר

על פי מחקר של אתר האינטרננט יד2, אשר בדק את התשואה שניתן לקבל על דירות למגורים באזורים שונים בישראל, נתניה נמצאת במקום טוב, והיא מדורגת במקום ה-16, בדירוג היישובים הנהנים מהתשואה הגבוהה ביותר
גם היא בתנופת בנייה. שכונת אגמים (צילום : רותי ברמן)
גם היא בתנופת בנייה. שכונת אגמים (צילום : רותי ברמן)

ירידות השערים בבורסה גרמו בשבוע החולף לעליית חדה במספר המשקיעים שהוציאו את כספם משוקי ההון והחליטו לרכוש דירה להשקעה. במחקר של אתר האינטרנט יד2 אשר בדק את התשואה שניתן לקבל על דירות למגורים באזורים שונים בישראל, נתניה נמצאת במקום טוב.

על פי המחקר, התשואה לדירת 4 חדרים בנתניה עומדת על 3.25 אחוזים נכון לסוף יולי. מדובר על המקום ה-16 בדירוג היישובים הנהנים מהתשואה הגבוהה ביותר. מנתוני יד 2 עולה כי דירת 4 חדרים בנתניה עולה בממוצע 1.6 שקל ודמי השכירות עומדים על 4,431 שקלים.

עוד עולה מהמחקר כי התשואה על דירת 3 חדרים גבוה יותר ועומדת על 3.51 אחוזים. דירת 3 חדרים עולה בממוצע 1.1 מיליון שקל אם כי יש לציין כי מחירי רוב הדירות הקטנות החדשות גבוהות הרבה יותר מכיוון שהן נמצאות בפרויקטים יוקרתיים.

גם היא בתנופת בנייה. שכונת אגמים (צילום : רותי ברמן)
גם היא בתנופת בנייה. שכונת אגמים (צילום : רותי ברמן)

לדברי אבי טוריסקי, מנכ"ל ובעלים של חברת רותם שני, הבונה את פרויקט היוקרה הרב קוק בנתניה, "מדובר בנתונים מצויינים לעיר במרכז הארץ. מצד אחד לא מדובר על תשואות גבוהות מידי של 4 או 5 אחוזים שמעידים לרוב על סיכון מסוים בהשקעה, ומצד שני התשואה מספיק גבוהה כדי שהיא תעודד משקיעים לרכוש דירה ולהוסיף לשוק דירות להשכרה".

על פי המחקר של יד2 בטבריה ניתן לקבל את התשואה הגבוהה ביותר בישראל. שם על דירת 4 חדרים התשואה היא 4.29 אחוזים. בחדרה התשואה עומדת על 3.49 אחוזים ובתל אביב התשואה על דירת 4 חדרים עומדת על 2.56 אחוזים בלבד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות