fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"תושבים מטפחים סביבה"

עירית גולני
עירית גולני (צילום: ורד סלע)

"בשכונות החדשות זה מצליח אז למה בעצם שגם לנו לא תהיה קבוצה בפייסבוק", אומרת עירית גולני שפתחה לפני שבוע קבוצה חדשה בפייסבוק לתושבי האזור הותיק של מרכז העיר. השם הזמני שניתן לקבוצה הוא "תושבים מטפחים סביבה" והוא כולל את המתחם מרחוב הרצל דרומה עד רחוב איתמר בן אבי.

עירית גולני
עירית גולני (צילום: ורד סלע)

מדובר באזור הותיק בו נוסדה נתניה. במתחם שבו בולטים הרחובות סמילנסקי, דיזנגוף, רמז, אוסישקין, בן יהודה, שער הגיא, הנוטע שהם הרחובות הראשונים של העיר נתניה שהוקמו בשנות השלושים המוקדמות. מדובר במתחם המאוכלס ברוב של אנשים מבוגרים ובעולים חדשים. במתחם שבו התשתיות הן ישנות והבלאי שלהן גדול. מתחם המשמש אוכלוסיה המגיעה לקבל שירותים במרכז העיר. למתחם הזה יש אופי שונה מאשר לשכונה מרוחקת מהמרכז וככזה יש לו יתרונות ויש לו גם הרבה בעיות.

עירית גולני: "הרעיון עלה לפני הרבה זמן אבל רק לפני שבוע פתחתי את הקבוצה. את השם הזמני בחרתי מאחר ומה שאנחנו רוצים זה שהתושבים יהיו שותפים לטיפוח הסביבה בה הם גרים. מעבר לזה שישמרו על איכות הסביבה וניקיונה יהיו מעורבים בעשייה".

הכתבה המורחבת ביום שישי בחדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות