fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תודה למכבי נתניה שהביאה אותי עד הלום

אחרי 14 שנות בוררות, השבוע קבע בית הדין של ההתאחדות לכדורגל כי ירין חסן ישוחרר ממכבי נתניה ללא דמי ההשבחה שלהם ציפה. בהודעה שפרסם באמצעות עורך דינו, אמר כי מכבי נתניה תמיד תישאר אופציה מבחינתו
פינה חמה בלב. ירין חסן (צילום ארכיון: שלומי גבאי)

אחרי הליך בוררות של 14 שנים, הוחלט כי ירין חסן ישוחרר לאלתר ממכבי נתניה ללא דמי השבחה ועם כרטיס השחקן שלו. חסן התאכזב לאחר שציפה לקבל 350 אלף שקלים, אך לא חיכה יותר מדי וחתם בהפועל פתח תקווה.

פינה חמה בלב. ירין חסן (צילום ארכיון: שלומי גבאי)
פינה חמה בלב. ירין חסן (צילום ארכיון: שלומי גבאי)

את חסן ייצג בבוררות עו"ד רועי רוזן, שבין היתר מייצג את ארון שוינפלד בבוררות נגד הפועל תל אביב.

השבוע פרסם חסן באמצעות עורך דינו את ההודעה הבאה: "אני רוצה להודות למכבי נתניה שהייתה הבית השני ב-14 השנים האחרונות. בית הדין של ההתאחדות לכדורגל פסק שאני נפרד מהמועדון ויוצא לדרך חדשה, בעזרת השם יתברך. אני מודה לכל בעלי הקבוצה הקודמים שנתנו לי במה, למאמנים שקידמו אותי, לשחקנים שהיו כמו משפחה שלי ולקהל המדהים. לא משנה מה ינסו לצייר בפניכם, אני אסיר תודה לכם על התמיכה ולא שוכח שהייתם שם בשבילי בתחילת הדרך. זכיתי להגשים חלום ילדות ולשחק בקבוצה שגדלתי עליה. למכבי נתניה תמיד תהיה פינה חמה בליבי. לא משנה היכן אהיה, והדלת תמיד פתוחה מבחינתי בעתיד".

בפתח תקווה שמחו לקבל לשורותיהם את חסן שבמקביל להחתמתו שחררה שלושה שחקנים. חסן ישחק כבלם מרכזי לצידו של יואב זיו הוותיק.

נעצרו בתיקו

מכבי נתניה נפרדה מאחי נצרת בתיקו 2:2 ורושמת משחק שני ללא ניצחון. לאחר המחזור ה-13 מאבדת הקבוצה גובה במאבק על אחת משני המקומות הראשונים ומסתפקת במקום הרביעי בטבלה.

חסרונו של הקפטן ערן לוי משפיע לרעה על היכולת, ובמועדון כבר החלו לחפש פתרונות לקראת ינואר. גם החלוצים קובי בדש ורועי דיין לא מצליחים לספק את הסחורה ולא מן הנמנע שאחד מהם ישוחרר בינואר.

בקבוצה מקווים כי חזרתו של החלוץ שון ויסמן שנפצע באימוני טרום העונה תשפר את המצב. על הכוונת נמצא מגן בית"ר ירושלים אורי מגבו ששיחק בעבר אצל סלובודן דרפיץ ושי ברדה בבית"ר תל אביב רמלה.

במשחק מול נצרת, נקלעה נתניה לפיגור כפול מצמד של עוביידה אבו רביע, אך שערים של דיא סבע ודידייה קוגבנייה הצילו את המארחים מהפסד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות