fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר התיירות: "נפעל להרחיב את הנגישות לים בנתניה"

עוזי לנדאו ומרים פיירברג איכר
עלייה בתיירות. השר לנדאו ופיירברג (צילום: רן אליהו)
עוזי לנדאו ומרים פיירברג איכר
עלייה בתיירות. השר לנדאו ופיירברג (צילום: רן אליהו)

שר התיירות הנכנס, עוזי לנדאו וצוות משרדו הבכיר הגיעו לפגישת עבודה ראשונה בנתניה.   את הסיור, שנערך במטרה לעמוד מקרוב על צרכיה התיירותיים של העיר, הובילה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג- איכר. פיירברג העניקה לשר וצוותו סקירה מקיפה אודות תשתיות התיירותית של העיר, במסגרת זו הוצג פרויקט הדגל של ההתחדשות העירונית- פיתוח הכיכר האינטראקטיבית ומדרחוב הרצל. בהמשך ציינה ראש העיר את הצורך בפיתוח תשתיות תיירותיות כדוגמת מעליות נוספות אל הים שיגבירו את הנגישות. כמו כן, ציינה את התפתחותה המלונאית של העיר, זאת עם פתיחת של שני מלונות היוקרה: איילנד ורמדה לצד מלונות נוספים שהקמתם מושלמת בימים אלו, כדוגמת מלון הטראסות, המלך דוד ועוד.

כמו כן הוצגו אטרקציות נוספות בשלבי הקמה, כגון הפלטריום, מרכז קונגרסים ועוד. השר וצוותו הביעו התרשמות רבה מהתפתחותה של העיר וממיזמי עוגן תיירותייםשהוקמו בה באחרונה, ביניהם אנדרטת הניצחון והאצטדיון העירוני המרהיב.

לאחר שעמדו מקרוב אחר הצרכים בתחום התיירות, נערך סיור שטח שכלל ביקור בטיילות העיר המרשימות, באנדרטת הניצחון ובמלונות רמדה ואיילנד. בהמשך, נערכה פגישה במלון "גולדאר" לשעבר, עם היזם המלונאי דוד פתאל וצוותו שהציגו לשר ולראש העיר חדרים לדוגמא לצד התכנית הכוללת לשדרוג המלון שנרכש באחרונה ע"י רשת פתאל.

פיירברג: "נתניה מהווה כיום יעד תיירותי מועדף ואנו עושים כל שניתן כדי להחזיר לה את מעמדה כבירת תיירות בינלאומית. לצד פיתוח מלונאי נעשים מאמצים רבים לטובת התחדשות עירונית, כדוגמת פרויקט כיכר העצמאות שייחנך בקרוב ויהווה אטרקציה תיירותית, פרויקט בניית הפלנטריום ועוד".  לנדאו:" נתניה עשתה בשנים האחרונות קפיצת מדרגה תיירותית, ולבקשת ראש העיר, נפעל להרחיב את מערך הנגישות אל הים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות