fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שעת כושר

ניסים זוארץ, בן למשפחת זוארץ מפיצוחי זוארץ, עומד מאחורי כנס הכושר האירובי הענק שצפוי להתקיים בים המלח. הזדמנות מצוינת לברר איתו איך שומרים על הגוף ועל מצב הכושר הלאומי
ניסים זוארץ (צילום: אריאלה קרצו)
ניסים זוארץ (צילום: אריאלה קרצו)

כנס החורף של פיטנס ישראל יתקיים במלון לאונרדו בים המלח באמצע פברואר. זהו כנס הכושר האירובי על כל נגזרותיו למאמנים ולמתאמנים מכל הארץ.

מי שעומדים מאחורי הכנס הם ניסים זוארץ מנתניה ושותפתו תמי קיס. "זה יהיה אירוע הדרכה ואירוע המוני של כמה מאות אנשים המשתתפים באירועים, מסיבות, סדנאות והרצאות של 40 מורים המובילים בישראל בתחום האירובי, דאנס, פילאטיס, יוגה, מתיחות קור ועוד. כנס באותה מתכונת נערך בקיץ באילת", מסביר זוארץ.

זוארץ, בן 45, יליד נתניה, בן למשפחת פיצוחי ותבליני זוארץ חזר, לנתניה לפני ארבע שנים מתל אביב. הוא בעל תואר שני בקידום בריאות מסמינר הקיבוצים ומנהל המחלקה להסמכת מדריכי אירובי ומחול בבית הספר למאמנים במכון וינגייט. בנתניה הוא מוכר כרקדן בלהקות שונות וכמי שלימד הרבה שנים במתנ"סים ובעירייה ולפני עשר שנים החל ללמד גם בחו"ל.

בימים אלה הוא מקים פרויקט מאמנים גדול ברשת, sport4me, שיהיה מעין רשת חברתית של מאמנים ומתאמנים, שם ימצא כל משתמש איפה אפשר למצוא מאמנים בארץ בכל תחום כושר.

» לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "חדשות נתניה"

ניסים זוארץ (צילום: אריאלה קרצו)
ניסים זוארץ (צילום: אריאלה קרצו)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות