fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"שמים לנו סלעים במקום משחקים"

תושבי שכונת בן ציון- רמת חן בנתניה חשים בקיפוח מצד העירייה שלא משקיעה בן המשחקים בשכונה."מגיעים לכאן כחמישים ילדים, אין תאורה ובחמש אחרי הצהריים יש חושך". עיריית נתניה הודיעה כי תקים גן ציבורי חדש בשכונה."נשמח לערוך בהקדם האפשרי סיור עם נציגי השכונה", אמרו בתגובה
גן הקליר
גן הקליר (צילום: מיה עמירה)

תושבי שכונת בן ציון- רמת חן בנתניה מאוכזבים מאד מגן השעשועים ברחוב הקליר בשכונה. בגן השעשועים מוצבים סלעים שמפריעים לתושבים.
דיירי השכונה הם בעיקר תושבים מהמגזר החרדי ותושבים ותיקים. לדברי הדיירת מיה עמירה, השכונה אינה מאורגנת כמו השכונות החדשות שנבנו בנתניה שבהן מתגוררות משפחות צעירות. "כך נראה גן השעשועים ברחוב הקליר. מעניין אם היה לנו ועד כמו בקרית השרון או בעיר ימים, היו שמים לנו סלעים במקום משחקים. מה לעשות זו שכונה שאין לה דף בפייסבוק", טוענת עמירה.

גן הקליר
שכונה שאין לה דף בפייסבוק. גן הקליר (צילום: מיה עמירה)

רבקה שכנתה מוסיפה: "בעירייה מתייחסים אלינו כמעמד סוציו-אקונומי נמוך, ואם התושבים החזקים לא יתעוררו לא יזוז דבר. הצללה בפני השמש עשו, אך מעבר לכך המתקנים מיושנים בגינה, האבנים על הדשא, התאורה מאוד חלשה, בחמש וחצי כבר מחשיך וזו שעה מוקדמת לקחת את הילדים הביתה".

לדברי עמירה  גן המשחקים הוא עלוב, ובו שתי נדנדות ושתי מגלשות. אחרי הצהריים מגיעים לכאן כחמישים ילדים. אין לנו את הכוח שיש לשכונות החדשות אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים להיות מקופחים".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה כי העירייה עומדת להקים גן ציבורי חדש ברחוב הקליר בסמוך לפרויקט דימרי. "מדובר בגן רחב ידיים שייתן מענה לכל שכבות הגיל: אגף השכונות טרם קיבל פנייה בנושא גן המשחקים וישמח לערוך בהקדם האפשרי סיור עם נציגי השכונה בליווי הצוות המקצועי. העירייה ביצעה בשכונה מגוון עבודות בתחום התשתיות, הגנים והנוף בעלות של מיליוני שקלים. במסגרת זו שודרגו מדרכות, נעשתה תאורה ריבוד כבישים והוקם גן ציבורי.

"במתחם לומיר שודרגו שבעה בניינים ישנים בסיוע עירוני, בעלות של מיליון וחצי שקלים, במימון עירייה ומשרד השיכון, כאשר התושבים משתתפים בתשלום מסובסד העומד על 200 שקלים לחודש בלבד. באשר לטענות בדבר בעיות במערך התאורה, מדובר בתקלה חד פעמית שתוקנה עוד באותו הערב וכן מערך התאורה בשכונה הנו תקין".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות