fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי מיטלקה פוטר מאימון הנוער של טוברוק

יוסי בן שטרית (צילום: ביתר טוברוק)

זעזוע בקבוצת הנוער של בית"ר טוברוק. מאמן הקבוצה שלומי מיטלקה פוטר מהקבוצה ובמקומו הוחזר המאמן יוסי בן שטרית. האחרון הוא זה שפתח את העונה עם קבוצת הנוער אך במחזור השביעי החליטו בטוברוק להיפרד מבן שטרית ולהעבירו לקבוצת הילדים ובמקומו מונה מיטלקה.

מיטלקה לא רק שלא הצליח לקדם את הקבוצ,ה אלא הוריד אותה למקום ה-14 עם סיכוי ממשי לרדת לליגה השנייה. בעלי המועדון אריק איזיקוביץ' החליט כי הקבוצה חייבת זעזוע ובחר להיפרד ממיטלקה. במועדון סיפרו כי המנהל המקצועי, רונן גבאי, לא היה בעד השינוי בעמדת המאמן אך הבעלים הסביר כי מבחינתו מדובר בשינוי מחייב הן מבחינה מקצועית והן מבחינה מנטאלית.

יוסי בן שטרית (צילום: ביתר טוברוק)
יוסי בן שטרית (צילום: ביתר טוברוק)

בטוברוק חשבו בתחילה להביא מאמן מחוץ למועדון, אך לנוכח העובדה שבן שטרית מכיר את הקבוצה, ינסה לעזור לה לשרוד וכל זאת כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה. כבר במחזור הקרוב תצא טוברוק שמדורגת במקום ה-14 למשחק חוץ מול מועדון ספורט אשדוד שמדורגת במקום אחד מעליה ועם פער של שתי נקודות.

בטוברוק אמרו על הפיטורים: "שלומי מיטלקה היה אחד המאמנים המשקיענים בבית"ר טוברוק. לצערנו בתקופה האחרונה קבוצת הנוער לא הצליחה להשיג נקודות ולהתרחק מהקו האדום. מבחינתנו רצינו לעשות הכול על מנת להביא את השינוי בקבוצת הנוער ולכן נאלצנו להיפרד בכאב משלומי ולהפקיד את הקבוצה בידיו של יוסי בן שטרית שמוערך מאוד במועדון. הדלת של מועדון הכדורגל טוברוק פתוחה בפניו של מיטלקה ואנחנו מאחלים לו בהצלחה".

גם קבוצת נערים א של טוברוק בסכנת ירידה ונמצאת במקום הלפני אחרון בליגה ובסוף השבוע הפסידה במשחק חוץ לבית"ר ירושלים בתוצאה 1:3. במחזור הקרוב תארח טוברוק את השנייה בטבלה מכבי פתח תקווה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות