fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוער מכבי נתניה דין גל סיים את העונה

דין גל (צילום: שלומי גבאי ארכיון)

אם לא די בצרות על כר הדשא, השבוע קיבלה מכבי נתניה מכה נוספת כאשר נודע כי שוער הקבוצה דין גל גמר את העונה. גל שנפצע בשבוע שעבר באחד מאימוני הקבוצה סובל מקרע ברצועה הצולבת וככל הנראה גם לא יפתח את העונה הבאה.

במועדון קיבלו בהלם את תוצאות הבדיקות. למרות שמדובר בפציעה חוזרת אצל השוער, עדיין תלו תקוות במועדון הצהוב כי מדובר בפציעה פחות חמורה.

דין גל (צילום: שלומי גבאי ארכיון)
דין גל (צילום: שלומי גבאי ארכיון)

מאמן השוערים של המועדון, עופר בסון, ניסה לחזק את גל וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: " אני יודע שהיום הוא אחד הימים הקשים בקריירה הספורטיבית שלך.  קרע ברצועה זו פציעה קשה המשביתה שחקן לתקופה ארוכה אבל אני מכיר אותך ויודע כמה חזק אתה ויודע שלנחישות ולרצון שלך אין גבול. אני בטוח ומשוכנע שתחזור חזק וטוב יותר. ים של הצלחה ואיך שרים אוהדי נתניה " ברגעים הכי קשים לעולם לא נעזוב"..איתך לאורך כל הדרך".

רון שושן שקיבל את אפודת השוער הראשון בשבועות האחרונים ללא קשר לפציעה של גל יסיים את העונה כשוער ראשון אך כבר לקראת העונה הבאה החלו לדבר במועדון הצהוב על חזרתו של אוהד לויטה לקבוצה. לויטה ששיחק בעבר בהצלחה ונחשב אהוד על הקהל איבד לאחרונה מקום בהרכב מכבי חיפה ולא מן הנמנע כי לא יסכים לשבת על הספסל במועדון הירוק ובמקרה ונתניה תעלה ליגה ירצה להיות שוער מוביל בקבוצה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות