fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת מלונות טמרס תנהל את מלון WEST LAGOON בנתניה

המלון, בהשקעה של 250 מיליון שקלים, יהיה מלון מפואר ויכלול 273 יחידות, מהן 12 חדרי סוויטות מפוארות
פרויקט מלון לגון (הדמיה: 3D)
פרויקט מלון לגון (הדמיה: 3D)

רשת מלונות טמרס תנהל את מלון WEST LAGOON בנתניה שבבעלות דיזנגוף-סחר, הנבנה בימים אלה בהשקעה של כ-250 מיליון שקלים, על קו החוף של נתניה. אדריכל הפרויקט הוא רני זיס אדריכלים, כשעל עיצוב הפנים מופקד משרדה של גל נאור בתו של איש העסקים יצחק תשובה.

המלון, בהשקעה של 250 מיליון שקלים, יהיה מלון מפואר ויכלול 273 יחידות, מהן 12 חדרי סוויטות מפוארות, מרכז ספא מפואר, אולמות כנסים, טרקלין עסקים ואולם אירועים. המלון ישתרע על שטח של כ-15,000 מ"ר ויכללו בו שטחי מסחר של 1000 מ"ר.

בעלי קבוצת טמרס פויו זבלודוביץ': "אנו מאמינים כי לעיר נתניה דרוש מלון בסטנדרטים בינלאומיים  בשל הפיכתה לאחד ממרכזי התיירות הגדולים בישראל. הבחירה בנתניה היא המשך ישיר של אסטרטגיית הרשת הנמצאת בתנופת צמיחה, להמשיך ולנהל מלונות בערי החוף המרכזיות של ישראל, הנותנים מענה לאנשי עסקים לצד קהל נופשים מהארץ ומחו"ל".

בעלי חברת דיזנגוף-סחר מנשה זליכה: "נתניה הפכה בשנים האחרונות למעצמת תיירות, בעיר נבנים בתי מלון רבים על מנת לספק את הביקוש הרב בקרב תושבי חוץ שמגיעים בעיקר מאנגליה, צרפת, ארה"ב ורוסיה. רצועת החוף היפיפייה ושמורות הטבע של העיר ביחד עם מקומות בילוי ססגוניים הופכים אותה לאטרקטיבית ושוקקת בעבור תושבי החוץ. המלון מהווה עוגן לכל פרויקט LAGOON שמוקם כעת על החוף בנתניה. המתחם ישלב מגורים עם מלונאות ולמעשה יהיה הגדול ביותר בנתניה".

פרויקט מלון לגון (הדמיה: 3D)
פרויקט מלון לגון (הדמיה: 3D)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות