fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רק 10 שקלים לחניה

חוף ינאי - כניסה בתשלום (צילום: רותי ברמן)
חוף ינאי - כניסה בתשלום (צילום: רותי ברמן)

עם סיומה של עונת הרחצה, ממשיכה רשות הטבע והגנים לגבות בעבור חניה בחוף בית ינאי דמי הכניסה 24 שעות ביממה. פעילת "ים חופשי" ד"ר הדר פרנקו גלאור ממשיכה להלחם בתופעה: "בזמן שהאמנו כי עוד בקיץ תיפסק הגביה אנו רואים כי גם כעת, סוף אוקטובר 2017, הים לא חופשי". השבוע העבירה פרנקו מכתב לשר הפנים אריה דרעי ולח"כ דוד אמסלם ובו היא מתלוננת כי עבר מעל לחודש מאז הדיון בועדת פנים וסביבה בראשות ח"כ דוד אמסלם אשר ממנה יצא הציבור אופטימי מאד. "אך לצערנו טרם התקבלה הודעה סופית על הפסקת הגביה בחופים שמנהלת הרשות הממשלתית רשות הטבע והגנים. בכל יום ממשיכה הגביה בניגוד לחוק הסדרת מקומות רחצה. הגביה הינה 24 שעות ביממה! אנו מבקשים כי תמשיכו לפעול למען ים חופשי לכל האזרחים".

חוף ינאי - כניסה בתשלום (צילום: רותי ברמן)
חוף ינאי – כניסה בתשלום (צילום: רותי ברמן)

מרשות הטבע והגנים נמסר בתגובה: "ב-29 לאוקטובר הסתיימה עונת הרחצה בחופי הגנים הלאומיים בהם חוף בית ינאי. החל ממועד זה ועד תחילת עונת הרחצה בשנה הבאה אגרת החניה תעמוד על 10 שקלים בלבד לרכב ל-24 שעות במקום 24 שקלים ביום חול ו-33 שקלים ביום שבת וחג בעונת הרחצה. יש להדגיש כי גם במהלך תקופה זו יעמדו לרשות באי החוף בהם גולשים ולנים בחניון הלילה, שירותים פעילים ומקלחות מים חמים. זאת לצד שירותי תחזוקה, אבטחה וניקיון".

חוף ינאי (צילום: ברמן רותי)
חוף ינאי (צילום: ברמן רותי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות