fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רצו לשחק כדורעף חופים אז הביאו להם את החוף

זה קורה בנתניה בבית הספר תמר אריאל. אז אולי תצמח כאן נבחרת אולימפית
כדורעף חופים בתמר אריאל

משאיות של חול ים הגיעו בשבוע שעבר לבית הספר תמר אריאל כדי לכסות מגרש ספורט בחול ים. הרעיון הוא שכדי להתאמן בכדורעף חופים כבר לא צריך ללכת לחוף – החוף הגיע לבית הספר.

בבית הספר תמר אריאל נפתח מועדון ספורט, המציע לתלמידים מגוון פעילויות ספורט ובהם: כדוררגל, כדורסל, טניס שולחן, קרב מגע ועכשו גם כדורעף חופים.  כדורעף חופים משחקים אומנם על חוף הים אבל בבית הספר החליטו שמהסיבה שהענף הוא אולימפי ולנתניה יש חופים לכל אורכה הוקם בבית הספר מגרש מתאים שכוסה כולו בחול ים.

מהעיריה נמסר כי בכוונת אגף הספורט להקים מגרשי כדורעף חופים נוספים ולהגדיל את מספר הפעילים בענף כולל קבוצות כדורעף חופים שייקחו חלק בפעילות איגוד הכדורעף בישראל. בכוונת צוות מועדון הספורט להקים נבחרות בכל ענף, נבחרות שיתאמנו ויתחרו בתחרויות עירוניות וארציות.

חיה רובינשטיין, מנכ"לית בית הספר: "מועדון הספורט הבית ספרי הוקם כנדבך נוסף במערך הכולל של היות בית הספר מקדם בריאות, וכן מתוך הבנה כי פעילות הספורט, על ענפיה השונים מאפשרת לתלמידים להביא לידי ביטוי את מקורות החוזק שלהם, בצד ההיבט הלימודי."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות