fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוקדים בבית הספר

לחבר המועצה דימה בולט, הממונה על הספורט, יש חזון: להכניס את הריקודים הסלוניים לבתי הספר. בולט, שרוקד ומלמד ריקודים סלוניים, מסביר: "המטרה היא לא רמת הריקוד ויצירת רקדנים, אלא יצירת אווירה שיש בה כבוד בין הילדים. הריקוד הוא רק אמצעי"
"ריקוד הוא קודם כל תקשורת בין הרקדן לרקדנית". בולט ורעייתו (צילום: ברמן)
"ריקוד הוא קודם כל תקשורת בין הרקדן לרקדנית". בולט ורעייתו (צילום: ברמן)

מחר ב"חדשות נתניה"

חבר מועצת העיר דימה בולט, הממונה על הספורט וקשרי חוץ, הוא איש חינוך. הוא היה מורה ומחנך וגם רקדן. בולט רוקד ריקודים סלוניים עם חובבים, ואף מלמד אותם באופן פרטי מחוץ לנתניה. עכשיו הוא רוצה להכניס את הריקודים הסלוניים לכותלי בתי הספר כ"כיתות רוקדות". הליך ניסיוני כבר נעשה באחרונה בבית הספר רבין במזרח העיר. הרעיון הוא להשתמש בשפת המחול האלגנטי והחברתי לשינוי אקלים בית ספרי, הפחתת האלימות והקניית שפה חדשה של כבוד לילדים.

"ריקוד הוא קודם כל תקשורת בין הרקדן לרקדנית". בולט ורעייתו (צילום: ברמן)
"ריקוד הוא קודם כל תקשורת בין הרקדן לרקדנית". בולט ורעייתו (צילום: רותי ברמן)

"בעבר לימדתי בבתי ספר ברמת השרון וראיתי את ההשפעה הטובה שיש לריקודים על הילדים. כמו כן, הכרתי בארץ גוף שעוסק ב'כיתות רוקדות', מסגרת שהגיעה מניו יורק", אומר בולט. בגלל התרבות "ריקודים זה עניין של תרבות", אומרת הרקדנית אלונה דיסקין בעלת בית ספר לריקודים סלוניים, "אצל יוצאי חבר העמים ריקודים ונגינה הם תרבות. בבתי הספר ברוסיה הם נחשבים לאחד ממקצועות החובה ולכן זה אלמנט חזק בתרבות ובחינוך. כאן ילדים צוחקים על חבריהם שרוקדים ולא משנה אילו ריקודים. בתרבות הישראלית בנים צריכים לשחק כדורגל. ריקודים זה גם מוזיקה וזה השכלה וזה מהנה וברגע שלומדים זה נשאר לכל החיים. לא שוכחים ולא נגמלים, זה פשוט נכס".

online poll by Opinion Stage

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות