fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראובן ריבלין מחכה להם

סג"מ ברק בשארי אחראי על לוגיסטיקה בגבעתי, רב"ט לידור אלון מחלים בימים אלה מפציעה ושואף לחזור להיות לוחם וסמלת לבנה פיטוסי הגשימה את החלום ללבוש מדים. שלושתם יקבלו מחר, יום העצמאות, תעודת הצטיינות מידי הנשיא
לבנה פיטוסי (צילום: דובר צה"ל)
לבנה פיטוסי (צילום: דובר צה"ל)

 

ברק בשארי (צילום: דובר צה"ל)
סג"מ ברק בשארי (צילום: דובר צה"ל)

בין 120 החיילים מצטייני הנשיא, שיקבלו ביום העצמאות תעודות הוקרה מידי הנשיא ראובן ריבלין והרמטכ"ל גדי אייזנקוט, שלושה חיילים תושבי נתניה והסביבה.

סג"מ ברק בשארי, בן 21, מנתניה, סמ"פ מפקדה בבא"ח גבעתי, למד במכינה קדם צבאית במקווה ישראל, מכינה מעורבת לדתיים וחילונים. הוא התגייס לחיל האיסוף הקרבי, גדוד 869, ובעקבות בעיה רפואית עבר למפקדה. שירת במחלקת קשר במשך כחצי שנה, יצא לקצונה ושובץ כקצין לוגיסטיקה בגדס"ר גבעתי, תפקיד בו שירת במשך תשעה חודשים. לאחרונה החל את תפקידו החדש, כסמ"פ מפקדה בבא"ח גבעתי האחראי על ניהול הלוגיסטיקה בבא"ח.

לידור אלון (צילום: דובר צה"ל)
רב"ט לידור אלון (צילום: דובר צה"ל)

רב"ט לידור אלון מכפר יונה, לוחם בגבעתי, נפצע לפני שלושה וחצי חודשים, כאשר נכנס עם קבוצת חיילים לכפר ערבי ותוך כדי הפעילות התקרב רכב וניסה לדרוס את החיילים. במהלך ביצוע הירי, לידור נפגע בכדור בכף יד שמאל וכתוצאה מכך איבד את אצבעו. בדקות הראשונות הוא לא הבין שהוא נפצע ורק אחרי שראה את הדם הרגיש בכאב. כיום הוא משוחרר עד אוגוסט. כשיגיע גיוסו המחודש הוא רואה אפשרות אחת ויחידה – והיא לחזור לשרת כלוחם. באותו אירוע נפצע גם המ"פ שלו, אליו היה קשור מאוד. אביו של לידור, נמרוד, אל"מ במיל' שהתחיל את דרכו בשריון והשתחרר בשנת 2006, סיפר כי בנו מקבל תואר מצטיין בגלל ההתמודדות עם הפציעה והרצון העז לחזור לשירות קרבי.

לבנה פיטוסי (צילום: דובר צה"ל)
סמלת לבנה פיטוסי (צילום: דובר צה"ל)

סמלת לבנה פיטוסי מנתניה, מש"קית כוח אדם במפח"ט 35 של הצנחנים, עלתה לארץ עם משפחתה כשהייתה בת 6 והיא הראשונה מבני משפחתה שהתגייסה. בגיל 18 החלה שירות לאומי מאחר שהיא סובלת מסוכרת נעורים אך תמיד חלמה להתגייס. לאחר כשנה בה עבדה עם נוער בסיכון, הגשימה את החלום והתגייסה כמתנדבת.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות