fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"קהל היעד שלנו הם אנשים שקונים דירה ב-2 מיליון שקלים ויותר"

יגאל סייג, בעל רשת רהיטי אליתה ליווינג, שמוכרים לכם מבית האח הגדול, מספר איך הפך מסוכן ביטוח לבעל הרשת היוקרתית שמצליחה לכבוש גם את התיירים מצרפת שמגיעים לנתניה
ספה פינתית של אליתה ליוינג
ספה פינתית של אליתה ליוינג
יגאל סייג (צילום יפעת טרון)
יגאל סייג (צילום יפעת טרון)

כבר כמה עונות שמעצבי בית האח הגדול, בהם המעצב מיכאל ששון, מרהטים את הבית ברהיטים היוקרתיים של רשת אליתה ליווינג.

לקראת העונה החמישית של סדרת הריאליטי הפופולארית, התלוו מעצבי הבית אל מנכ"ל הרשת יגאל סייג לאיטליה, שם נפגשו עם מעצבי הבית של חברת Gamma איטליה, ובראשם Giuseppe Vigano, מעצב בינלאומי ידוע. עם השלמת הבית הגיעה לישראל משלחת מאיטליה, שעזרה למעצבים הישראלים לבצע את הטאץ' האחרון לפני עליית התוכנית.

"עמדנו על כל פרט ופרט ויצרנו שילוב שהוא בעל קו נקי, מינימליסטי ועתידני. השקענו חשיבה בהתאמת הריהוט לצרכים של יושבי הבית תוך חשיבה על נוחות. אני מאמין שבכוחו של פריט אחד לשנות את האופי של החלל כולו", אומר יגאל סייג, "לאח הגדול יש רייטינג עצום וזה כבוד גדול להופיע בתכנית הזו, למרות שהקהל אליו פונה התכנית לא יכול להצטייד ברהיטי הרשת. יחד עם זאת, החשיפה מחזקת את המודעות ואת ערכו של המותג. קהל היעד שלנו הם אנשים שקונים דירה ב-2 מיליון שקלים ויותר".

חלוץ הקו היוקרתי
סייג, תושב אבן יהודה, עומד בראש הרשת אשר לה שלושה אולמות תצוגה: באזור התעשייה פולג בנתניה, בצ'ק פוסט בחיפה וברחוב הלח"י בבני ברק. בשנה הבאה עתיד להיפתח אולם תצוגה נוסף בראשון לציון.

"אנו חלוץ הקו היוקרתי האיטלקי, ואולם התצוגה בחיפה הוא אבן הפינה שלנו. הקונים שלנו הם בעלי מקצועות חופשיים מחיפה, העמקים והצפון וחברי הקהילה הנוצרית בצפון. האולם בחיפה משופע בלקוחות חוזרים, דור שני של ילדים שבאים אחרי הניסיון הטוב של ההורים שלהם", אומר סייג. "אולם התצוגה בבני ברק נמצא ברחוב הלח"י, שנחשב לרחוב המעצבים והאדריכלים. רחוב שיש בו את כל מה שצריך כדי לבנות, לעצב ולרהט בית. אנחנו נמצאים בתוך מבנה לשימור שהיה פעם ממגורת תבואה ויש לנו נוכחות מיוחדת במתחם".

ספה פינתית של אליתה ליוינג
ספה פינתית של אליתה ליוינג

סייג, בן 46, נשוי ואב לשני ילדים, נולד בקריות. לאחר שירות קבע קצר הוא החל להתעסק בענף הביטוח ובגיל 24, כבר היתה בבעלותו סוכנות לביטוח. לתחום הרהיטים הגיע בעקבות פגישה לביטוח עם חברה מובילה בתחום הריהוט. "התלהבתי מאיכות המוצרים והדרך השיווקית שלה והצעתי את כישורי לפתוח אולם תצוגה רחב היקף בצ'ק פוסט בחיפה", הוא מספר, "מנכ"ל החברה דאז הביע נכונות והתלהב. עם פתיחת האולם קצרתי הצלחה בקנה מידה ארצי כי מה שנמכר בעבר בארבע חנויות בודדות נמכר באולם תצוגה אחד בצפון".

משהו בגנים
סייג מסביר כי הקונספט של אליתה ליווינג נוצר מתוך הביקוש של הלקוחות שהיו מעוניינים בכל הריהוט לבית, בעוד הוא התמקד בהתחלה רק במערכות ישיבה. "במהלך נסיעות תכופות בכל שבוע לאיטליה, במהלכן ביקרתי בחנויות ובמפעלים במטרה לחוות ולחוש את הרהיטים לכלל הבית, הצלחתי ליצור את המיתוג של החברה". שם המותג שלו מושפע מהמותגים האיטלקיים המובילים, ביניהם אל איטליה, אל דקור, והקונוטציה למוצרי עלית היא לאו דווקא מהאליתה הכלכלית. הקו השולט בריהוט האיטלקי הוא יוקרתי מינימליסטי, והוא מנותב על פי סגנונו של סייג.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות