fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פתיחה צולעת

מכבי נתניה פתחה את ליגת העל בתוצאה תיקו של 0:0 משמים מול הפועל חיפה אל מול עיניו הבוחנות של מאמן הנבחרת אלי גוטמן
דגאני זכה למחמאות
דגאני זכה למחמאות (צילום רולנדי)

הרבה כותרות רצו לפני פתיחת המשחק ולא מעט כאלו תוכננו גם לאחריו בעקבות חזרתו המתוקשרת של טל בנין לקרית אליעזר במשחק מול קבוצתו לשעבר. בסיומן של 90 הדקות הראשונות של עונת 2012 -2013 יצאו שתי הקבוצות עם תיקו מאופס במשחק חסר ההשראה.

מי שהגיע בכדי לבחון שחקנים ישראליים לנבחרת, אלי גוטמן יצא ככל הנראה עם מחברת ריקה מהמשחק האחרון. בנתניה יכולים להיות מרוצים מהעובדה כי קובי דג'אני חזר להיות בעל הבית במרכז השדה וזאת לאחר שחזר מפציעה מוקדם מהצפוי ואף פתח בהרכב הקבוצה. הקבוצה הגיעה למספר מצבים טובים במהלך המשחק כאשר הבולט שבהם היה של יוסי סבחון שיכול היה לנצח את המשחק בדקה ה-90 אך לא הצליחה לנצלם.

דגאני זכה למחמאות
דג'אני זכה למחמאות (צילום רולנדי)

בסיום המשחק טל בנין נשמע מאוכזב ואמר: "סבלנו מפתיחת העונה מחוסר מזל. בן בנימין חזר לאחרונה מפציעה וגם עידו לוי. בסופו של דבר זה היה המשחק הראשון העונה, הגענו למצבים, שלטנו במשחק וחבל שלא יצאנו עם שלוש נקודות.

שבחון לפני פתיחת המשחק
סבחון לפני פתיחת המשחק (צילום: רונלדי)

לגבי חזרתו של קובי דג'אני היישר להרכב אמר בנין: "קובי הוא הברומטר של הקבוצה. הוא עושה סדר במשחק ורואים את זה כשהוא על המגרש. הרבה שחקנים צעירים קיבלו וצברו ניסיון בתקופה שהוא לא היה ואסור להפחית מערכם".

האם אתה מרוצה מהתוצאה?

בנין:  "אני מאוכזב מהתוצאה וזאת לאור מה שקרה במשחק, כיוון שהגענו למצבים שלנו.

מה לגבי מרכז ההגנה

 "אני לא נסחף עם כל הביקורות על מרכז ההגנה שלנו. הרבה שחקני הגנה היו בחוץ בגלל פציעות".

חלוץ הקבוצה אחמד סבע סיכם: "כולם שפטו והחליטו שאנחנו נרד ליגה. אנחנו קבוצה טובה. קובי חזר היום ונראינו טוב. צריך לזכור כי עומרי בן הרוש עדיין בחוץ וכשכולם יחזרו נהיה קבוצה טובה יותר. שיחקנו היום טוב והגענו להזדמנויות שהיינו חייבים לכבוש מהם. יכולנו לכבוש היום בקלות לכבוש 2_3 שערים. עם הזמן ניראה כמו שטל רוצה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות