fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרצו גנבו ונתפסו על חם

פרצו גנבו צילום משטרת ישראל
פרצו גנבו צילום משטרת ישראל

משטרת נתניה עצרה על חם תושב נתניה שיצא ל"מסע פריצות" בבתי עסק בעיר. המשטרה מכבידה בימים אלה את ידה על עברייני הרכוש בכדי להגן על רכוש האזרחים.

זה קרה אחרי שבעל בית עסק ברחוב שמואל הנציב בנתניה התלונן בשבוע שעבר כי התפרצו לבית העסק שלו, גנבו רכוש רב שכלל בין היתר ניירות גלגול, טבק, סיגריות, אלכוהול וגלידות בשווי כולל של כ-26,000 שקלים. כאשר בעל עסק אחר דיווח חמישה ימים אחר כך על פריצה וגניבה באותו רחוב בה שברו שני חשודים את המנעול שהיה מחובר לתריס החליטה המשטרה לצאת לשטח ולנסות לתפוס את הפורצים על חם. וכך אכן היה.

פרצו גנבו צילום משטרת ישראל
פרצו גנבו צילום משטרת ישראל

במהלך ניסיון הפריצה ולאחר קבלת הדיווח במשטרה, הגיעו ניידות משטרה למקום, והחשודים נמלטו לחדר המדרגות ובהמשך ולאחר מרדף, נתפסו ונעצרו על ידי השוטרים כשהרכוש הגנוב ברשותם.

בחקירה מורכבת ותוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, הצליחו חוקרי המשטרה לקשור את החשוד בן 21 מנתניה לאירוע ניסיון הפריצה ואת החשוד העיקרי, בן 23 תושב העיר, הצליחו לקשור לשני אירועים נוספים; לאירוע פריצה לבית עסק מיום 20.6.18 וכן לאירוע פריצה, מיום 19.6.18 לבית עסק שלישי נוסף  ברח' בורוכוב בעיר, אז עיקם את תריס החנות וגנב מהחנות 25 פקטים של סיגריות, 10 בקבוקי אלכוהול בשווי כולל של 7,500 שקלים וכן 2,000 שקלים  במזומן שגנב מהקופה במקום.

ביום חמישי הוגשו נגד החשודים כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות