fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס נובל לעירית נתניה

או איך גילה אבי מוססקו שהוא הבן של אלפרד נובל
מוססקו הפך לנובל

 

לפני חמש שנים 2014 עיריית נתניה החליטה להנציח את זכרו של הכדורגלן הנתניתי צבי מוססקו ז"ל, בקריאת רחוב על שמו בשל היותו הנתנייתי הראשון ששיחק בנבחרת ישראל. המדובר ברחוב שמוביל למתקן האימונים של מכבי נתניה.

השבוע גילה בנו אבי מוססקו שלאחרונה מישהו החליט להחליף את שם הרחוב, לאלפרד נובל. "פתאום גיליתי שאני הבן של אלפרד נובל. אני מקווה שמדובר בטעות אנוש".

עו"ד אדיר בנימיני: "נפלה כפי הנראה איזו תקלה בכל הנוגע לרישום של רחוב מוססקו ביחס למיקום של השלט במקור. מיקום השלט החדש תואם את מפת העיר הרשמית ועל פי מפה זו פעלנו. יחד עם זאת, לאור המצב שנוצר החלטנו, בהתייעצות משותפת, לפעול להחזרת המצב לקדמותו. מתוקף כך נפעל להסדיר גם את הרישומים ואת המפה בהתאם למצב בשטח".

בין התגובו הרבות שקיבל מוססקו: מוריס טהר: "גדול שחקני מכבי נתניה ממש כואב ליראות דבר כזה שעשו לא לא מאמין" . שי גולן: "שחקן ענק, אישיות נדירה! בכל מובן המילה.. אין בכלל ספק שמדובר בטעות." בנימין בן רחניאן: "היה בנאדם אדיר הייתה לי הזכות להתאמן תחתיו ולשמוע סיפורים מסבא שלי בזמן שנבחרת ישראל שיחקה נגד אירן וצביקה שיחק באותו משחק מקווה שזו באמת טעות כי אדם כזה צריך להוקיר יהיה זכרו ברוך". עוזי שיש כתב: "חוצפה שאין כדוגמתה איש יקר היה אביך ומגיע לו יותר מאשר ניתן לו במיקום."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות