fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פדלון שפונדר ו-BBB חברו לעסקת נדל"ן בנתניה

יקימו יחד פרויקט מסחר ותעסוקה בנתניה ב 200 מיליון שקלים
פדלון שפונדר BBB. הדמיה נחום כץ

קבוצת פדלון – שפונדר  העוסקת בייזום והקמה של מתחמי משרדים ומסחר וכן מגורים, רכשה מחצית מזכויות בקרקע ומבנה קיים ברחוב המלאכה באזור התעשיה  פולג נתניה , מידי בעליה של קבוצת BBB שבבעלותה בין השאר רשת "מוזס" ורשת "בורגרים", בתמורה ל – 23 מיליון שקלים בעסקת מזומן. בכוונת קבוצת פדלון שפונדר וקבוצת BBB להקים במשותף על הקרקע ששטחה 3.5 דונם וכיום ממוקם עליו מבנה בו פועל סניף של קשת טעמים, מגדל בן שש קומות ובו 12,000 מ"ר, שיכלול חניון תת קרקעי, מסחר ומשרדים למכירה בקונספט בו מתמחה קבוצת פדלון שפונדר: מיני מקסי- על פיו מוכרת הקבוצה משרדים בשטחים בגדלים של 25 מ"ר – 150 מ"ר בגימור מלא, במחירים של החל מ  14,000 שקלים למ"ר .

המבנה החדש יכלול גם חניון תת קרקעי ובו 230 מקומות חניה וחניון עילי לשימוש שטחי המסחר. שווי הנכס במצבו הקיים כולל המבנה כ 50 מיליון שקלים.  עלות ההקמה שלב א (בהתאם לתב"ע הקיימת) של הפרויקט היא  200 מיליון שקלים. את הקמת הפרויקט וניהול תעשה קבוצת פדלון שפונדר יזמות.

במגרש סמוך מקימה קבוצת פדלון שפונדר על מגרש בבעלותה את בית פדלון שפונדר המשתרע על פני 20,000 מ"ר מניב ומסחר. לאחרונה רכשה פדלון שפונדר זכויות בניה נוספות לפרויקט זה הנמצא בבניה בהיקף של עוד 3000 מ"ר מחברת Buy & drive ובעליה אורי דיגמי שלו מגרש צמוד לפרויקט, זאת בהיקף של שמונה מיליון שקלים. הבניין משלב שתי קומות מסחר ועוד חמש קומות משרדים. נכון להיות נמכרו  כ-90 אחוזים מהשטחים.

המתחם החדש יהיה המתחם הרביעי של קבוצת פדלון שפונדר במסגרתו היא בונה ומשווקת למכירה משרדים קטנים בגימור מלא, מתחמים נוספים באותה השיטה הקימה הקבוצה בנתניה: בית פדלון שפונדר ובית גיגיס בראשון לציון וכן מקדמת עסקה נוספת באותו המודל בתל מונד. זאת על פי מודל שפיתחה בשם: מיני – מקסי, שעל פיו מציעה הקבוצה ללקוחותיה מודל תשואות ייחודי  על פי השקעה של הון עצמי מינימלי לעומת תשואה מקסימלית מהנכס.  המודל מאפשר למשקיעי הקצה בסקטור המשרדים העצמאי לרכוש בהון עצמי מינימלי נדרש, משרד בבניין חדש הכולל חדר ישיבות משותף ואף חדר הרצאות, הדבר נכון הן ליזמים והן ללקוחות הקצה.

לדברי בעלי קבוצת BBB , הקבוצה ראתה חשיבות גדולה להיכנס לעסקת נדל"ן בהיקף גדול זה, לצד שותפים שלהם ניסיון רב שנים בביצוע ובייזום פרויקטים נדל"ניים. "אנו מאמינים כי אזור התעשיה בנתניה הולך ומגבש קונספט של פנאי לאורך כל שעות היממה לצד תעסוקה, וכי נדרשים בו מבנים חדישים ומתוכננים לטובת חברות ובעלי עסקים הערים לנגישות הגבוהה של המתחם כמו גם להשקעה הגדולה בנראות שלו ובשיפור התשתיות".

עידו פדלון מבעלי קבוצת פדלון – שפונדר: "שוק הנדל"ן המניב איננו מעניק מענה הולם לקהל מגוון המחפש משרדים קטנים של 25-100 מ"ר הן ברמת רכישה והן ברמת השכרה. מגמות השוק מעידות בהחלט על עלייה בביקוש למוצרים אלה. החברה שמה דגש, גם על עניין ההומוגניות של כל המשרדים אותם היא משווקת לרכישה, כך שגם שנים לאחר שהמתחם מאוכלס ישנה אחידות במראה של כל המשרדים שלה, ובזמן האכלוס נכונה למאכלסים את המשרדים חוויה אחרת שכן רמת המסירה הינה בגימור מלא. בעבר בעלי מקצועות חופשיים היו נוטים לעבוד בעיקר מהבית. כיום בעידן החדש אותו הסקטור, לא יכול להרשות לעצמו לעבוד מהבית על מנת להתפתח ולהישאר רלוונטי ולכן רוכש משרד במבנה חדשני וראוי, עם שירותים כמו חדרי ישיבות, חניון, לאונץ' עסקי ועוד".

קבוצת שפונדר – פדלון  הינה קבוצת בנייה יזמית מקבוצות הנדל"ן  המובילות בישראל המתמחה ביזמות וניהול נכסים. לקבוצה זרוע ביצוע קבלנית מהוותיקות בארץ, בעלת סיווג קבלני בלתי מוגבל המאפשר לה שליטה על איכות הפרויקט משלב הייזום ועד גמר הביצוע. בין הפרויקטים הבולטים של הקבוצה: מתחם גיגיס בראשון לציון, בית פדלון –שפונדר במתחם התעשיה החדש ספיר בנתניה, פרויקט love בכפר סבא הירוקה, ניצנים בירוקה בכפר סבא הירוקה, מגדל לאון ברחוב הרברט סמואל בתל אביב, מלון העסקים – פאבליקה בהרצליה פיתוח ובית הספר האמריקאי באבן יהודה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות