fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פאנל אלימות של מכבי נתניה

כנס דיאטניות בית חולים כרמל עם המחוז (צילום: פרטי)
כנס דיאטניות בית חולים כרמל עם המחוז (צילום: פרטי)

 

שחקני מכבי נתניה אביב אברהם וסתיו פיניש, השתתפו בשבוע שעבר בפאנל בנושא "מלחמה באלימות בספורט" בבית-הספר "נווה הדר" בנתניה, יחד עם סגן ניצב ירון ארם, ראש היחידה למלחמה באלימות בספורט במשטרת ישראל. הפאנל נערך במסגרת פרויקט משותף של מנהלת הליגות לכדורגל עם קבוצות ליגת ג'פאניקה ומשטרת ישראל.

המפגש כלל הרצאה של סגן ניצב ארם על ערכים במגרשי הספורט, ועל החשיבות בהימנעות מאלימות פיזית ומילולית בהם. במהלך המפגש, אביב וסתיו שיתפו את תלמידי בית-הספר כיצד הם, כשחקני כדורגל, מתייחסים למקרי אלימות באצטדיונים ומושפעים מהם.

סתיו יצא בקריאה לתלמידים: "אם יש לכם חברים שמדי פעם רוצים לקחת אתכם למקומות שאתם לא רוצים להגיע אליהם – אל תיגררו אחריהם, אל תעשו דברים שאחר כך תצטערו עליהם. היו אדונים לעצמכם, היו אחראים, היו ילדים טובים ונסו לעזור אחד לשני כדי להגיע למקומות טובים בחייכם".

יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, שעומדת מאחורי הפרויקט ארז כלפון מסר: "מיום כניסתי לתפקיד, הנחתי את הצוות המקצועי לפעול בנושא הסברה והפחתת אלימות. הפעילות המתבצעת יחד עם כל המועדונים והמשטרה בבית הספר, מהווה חלק חשוב מתוכנית הקהילה של המועדונים והמנהלת. ליגת ג'פניקה מקדמת את נושא פתיחת האיצטדיונים לחוויה משפחתית, כסביבה מוגנת מאלימות ומגזענות, ופועלת למימוש הבטחה זו בהיבטים חינוכיים וקהילתיים דוגמת פעילות חשובה זו".

ממשטרת ישראל נמסר: ״המערך למניעת אלימות פועל בשיתוף פעולה עם קבוצות ליגת ג'פניקה במסע הסברה בקרב בני הנוער. מדובר בסדרת הרצאות בבתי ספר על השלכות של התנהגות אלימה באירוע ספורט: שימוש באלימות, הפעלת פירוטכניקה, זריקת חפצים, שכרות ואלכוהול וכד', הכול מתוך רצון לצמצם את תופעות האלימות והאווירה האלימה במגרשי הספורט בכלל ובקרב בני נוער בפרט".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות