fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עליה של 21 אחוזים בתיירות הנכנסת לנתניה

אולגה לוריא ושר התיירות יריב לוין צילום רן אליהו
אולגה לוריא ושר התיירות יריב לוין צילום רן אליהו

מנתוני "התאחדות המלונות בישראל" שפורסמו בשבוע שעבר, נמצאה עליה של 21 אחוז בתיירות הנכנסת לנתניה, ועליה של 11 אחוזים בתיירות הפנים.

עוד עולה, כי בשנת 2017 היו בנתניה כ-370 אלף לינות מתיירות נכנסת ו-241 אלף לינות מתיירות פנים – מעל הממוצע הארצי. חודש אוקטובר 2017 היה טוב במיוחד לנתניה. במהלכו חל גידול של 69 אחוזים בלינות תיירים בבתי המלון בעיר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

אולגה לוריא ושר התיירות יריב לוין צילום רן אליהו
אולגה לוריא ושר התיירות יריב לוין (צילום: רן אליהו)

נתונים אלה מתפרסמים לאחר יריד התיירות הבינלאומי שהתקיים בגני התערוכה בו יוצגה נתניה על ידי האגודה לעידוד תיירות. בשנים האחרונות התחדשה נתניה בבתי מלון חדשים, העיריה השתתפה בירידים בינלאומיים וארציים לעידוד התיירות הנכנסת ופעולות שיווק נעשות לאורך כל השנה.

מנכ"לית האגודה לעידוד התיירות נתניה אולגה לוריה שהשתתפה ביריד: "עיריית נתניה יחד עם האגודה לעידוד התיירות משקיעים משאבים רבים בפיתוח תשתיות תיירותיות ואטרקציות ופועלים כל העת להבאת בתי מלון חדשים לנתניה. התוצאות של פעולות אלה כבר כאן – ובאמצעות שילוב זרועות של  כלל גורמי העירייה הגענו לנתונים המשמחים כפי שפרסמה התאחדות בתי המלון בישראל. אנחנו נמשיך לפעול ולעשות למען התיירות בנתניה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות