fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נתניה תנציח את שמו של הבדרן ספי ריבלין

ראש העירייה המליצה להנציח שמו של הבדרן ספי ריבלין ז"ל ולקרוא מתנ"ס קרית השרון על שמו
המרכז הקהילתי בקרית השרון (צילום: רן אליהו)
המרכז הקהילתי בקרית השרון (צילום: רן אליהו)

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, המליצה להנציח שמו של הבדרן ספי ריבלין ז"ל ולקרוא מתנ"ס קרית השרון על שמו. לפני כשבועיים הודיע פיירברג-איכר על הצנחת שמו של הזמר אריק איינשטיין ז"ל ולקרא למרכז התרבות הרב-תחומי שהוקם באחרונה בקריית האמנים שבשכונת "עיר ימים" על שמו.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר: "ספי ריבלין היה אחד מגדולי הקומיקאים בארץ שהצחיק את ילדי ומבוגרי ישראל במשך דורות. לאורך השנים אהב ספי את הקהל, וקהל אהב אותו ועטף אותו בחום, עד הרגע האחרון שמר ספי על אופטימיות ראויה להערצה, ואנו נזכור אותו לנצח כאיש עם החיוך הרחב, האיש שהצחיק אותנו".

יוסף (ספי) ריבלין ,בן 66 במותו , היה מראשוני שחקני תיאטרון החאן עם הקמתו מחדש בשנת 1973, כיכב בתכניות טלוויזיה מוצלחות, בהן: רגע עם דודלי, זהו זה, הופה היי, ציפי בלי הפסקה ועוד, וכן הופיע בסרטים שונים בהם, רק היום, השועל בליל התרנגולות, חסמבה ושודדי הסוסים, ועוד. ריבלין, תושב ראשון לציון, היה נשוי ואב לארבעה ילדים.

המרכז הקהילתי בקרית השרון (צילום: רן אליהו)
המרכז הקהילתי בקרית השרון (צילום: רן אליהו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות