fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוד סיבה לגאווה

קבלו את לימור חסן, עד לא מזמן מפקדת בסיס משמר הגבול, שזכתה בתואר חביבת הקהל בתחרות מלכת היופי השמנה
לימור כהן (צילום: סטודיו מישל אמזלג)
לימור כהן (צילום: סטודיו מישל אמזלג)
לימור כהן (צילום: סטודיו מישל אמזלג)
לימור כהן (צילום: סטודיו מישל אמזלג)

לימור חסן כהן מנתניה זכתה במקום השלישי ובתואר חביבת הקהל בתחרות מלכת היופי השמנה של ישראל שהתקיימה השבוע בהיכל התרבות בבאר שבע. את התחרות המתקיימת מדי שנה מארגנת אסתריקה נגיד, תושבת נתניה לשעבר והיום תושבת באר שבע ובעלת סוכנות דוגמניות. האירוע נועד בין היתר לשפר את תעשיית הדוגמניות הישראלית למידות גדולות. "יש כל כך הרבה נשים יפות ומלאות ואין סיבה להסתיר את היופי הזה", אומרת נגיד.

התחרות מתקיימת בחסות ערוצי טלוויזיה וחברות אופנה ובין השופטים אנשי סוכנות יולי ונציגים מעולם האופנה באיטליה וארצות הברית. הפרס הראשון היה מכונית, השני תכשיטים והשלישי בו זכתה חסן הוא חוזה עבודה בסוכנות יולי ובסוכנות דוגמנות איטלקית. כמו כן היא תטוס ביחד עם שתי הזוכות במקומות הראשונים לאיטליה לצורך הופעות.

הקהל אהב את חסן ובכל פעם שירדה מהבמה, מחאו לה כפיים באהדה: "הרגשתי שאוהבים אותי. אני יודעת שיש בי משהו אחר. אני אשה שמחה וחביבה והקהל זיהה את זה. אני הרגשתי שאני לוקחת את אחד הפרסים", אמרה חסן שהזמינה לתחרות את יועצת ראש הממשלה למעמד האשה ורד סוויד שכיבדה את הנציגה הנתנייתית בנוכחותה.

הכתבה המלאה תתפרסם מחר (4.10) בעיתון "חדשות נתניה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות