fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדי נהרג בנפילה ממצוק ב"קן הנשרים" בגרמניה

עדי מס, תושב קיבוץ מעברות וספורטאי מצטיין, נהרג כשטיפס לבדו באלפים הגרמנים בבווריה
עדי מס צילום פרטי
אבל כבד ירד בסוף השבוע על קיבוץ מעברות בעמק חפר עם היוודע דבר מותו של עדי מס, 30 תושב הקיבוץ. מס, איש ברזל ויוצא תחרויות איירונמן ורץ מרתונים נהרג ביום שישי האחרון בבוקר במהלך טיפוס אתגרי באזור המצוקים של קן הנשרים סמוך לברכטסגדן גרמניה. עדי, שעבד בהיי-טק, היה בוגר תואר ראשון במתמטיקה וביולוגיה באוניברסיטה העברית.
עדי מס בתחרות באדיבות המשפחה
במשפחתו סיפרו היום בכאב: "עדי היה אדם אהוב ואוהב. מלאך על פני האדמה. היה בו חוסן נפשי ופיזי בלתי רגיל לצד רגישות אכפתיות ואהבה לכל שסבב אותו. עדי סיים את איש הברזל בציריך ואינספור מרתונים, והקדיש שנה מחייו ללמד אנגלית בשכונות העוני בברזיל ובמקסיקו. הוא היה לוחם ביחידת העילית יהל״ם, אך איש של שלום וחמלה. אוהב חיות וצמחוני".
"אנחנו מלאי הערכה לעבודה הקשה של אנשי מגנוס בניסיון לסייע בבירור פרטים על המקרה, ומודעים למאמצים שהשגרירות עושה כדי להביא את עדי הביתה, יחד עם רב ממינכן ואיש בית חב"ד. כולנו תקווה שנוכל להביא אותו למנוחות בישראל כמה שיותר מהר".
במשרד החוץ ציינו כי צוות חברת החילוץ הישראלית 'מגנוס' שהחל בחיפושים אחריו, סייע למשטרת גרמניה בזיהויו
מהמועצה האזורית עמק חפר נמסר: "המועצה כולה אבלה על מותו בטרם עת של עדי ומחבקת את בני המשפחה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות