fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סנסציה בנתניה

קבוצת אליצור נתניה שרק לפני מספר ימים ירדה למקום הלפני אחרון בטבלה, ניצחה אתמול את הפיינליסטית והטוענת לתואר אליצור רמלה בתוצאה 75:76
השחקניות חוגגות את הניצחון עם הקהל הביתי (צילום: אלונה חליוא)

לא הרבה ציפיות היו מהחניכות של זוהר רייזמן לפני המשחק. בכל זאת, לא בכל יום מגיעה לנתניה אחת הקבוצות המעוטרות בשנים האחרונות. בנוסף, רק לפני מספר שבועות הביסה רמלה את נתניה ללא רחם, אך נראה כי זה בדיוק מה שנתניה היתה צריכה, קצת שקט ולהגיע כאנדרדוג.

דווקא רמלה הייתה זו שפתחה טוב יותר את המשחק והוליכה בסיום הרבע הראשון ב-14 נקודות הפרש. בתחילת הרבע השני נמשכה המגמה ורמלה שמרה על פער דו ספרתי. באמצע הרבע ביצעה נתניה ריצה של 0:10 שהחזירה אותה למשחק. המחצית השנייה הייתה אופרה אחרת ונתניה עלתה אליה כמו מלוע של תותח. כבר אחרי חמש דקות של משחק ברבע השלישי קיזזו הנתנייתיות את ההפרש לחמש בלבד 50:45, כאשר עד סיום הרבע המשחק היה שקול והסתיים ביתרון נקודה לרמלה 57:58.

קייטלין רדמון, חתומה על סל הניצחון (צילום: אלונה חליוא)

תשע דקות לסיום המשחק קרין אגסי קלעה שלשה והעניקה יתרון ראשון לנתניה במשחק. 11 שניות לסיום המשחק במצב של 75:74 לזכות רמלה קייטלין רדמון קלעה 2 נקודות לזכות נתניה ונשלחה אל קו העונשין אך החמיצה, רמלה יצאה להתקפה אחרונה אך מאוריטה ריד מנעה ניסיון זריקה לסל, קייטלין רדמון וניקי וויליאמס זינקו אל הכדור שנהדף והביאו את הניצחון הדרמטי לאליצור נתניה.

לנתניה קלעו: הארט 22 (11 ריב'), רדמון 16(5 ריב', 7 אס'), צ'סיטי ריד 14, וויליאמס 13(8 אס', 5 חט'), מאוריטה ריד 4(7 ריב', 4 אס'), קניג 4, אגסי 3.

עוזר המאמן, שלומי והבה אמר בסיום המשחק: "אחרי רצף של משחקים לא טובים אשר התחיל בתבוסה ברמלה, רצינו לצאת הערב בפתחה של שנה אזרחית חדשה לדרך חדשה. המשחק נפתח לא טוב והמחצית הראשונה הייתה דומה לתצוגות הלא טובות שלנו, במחצית השנייה עלינו עם טקטיקה שונה כאשר השחקניות מילאו את ההוראות שלנו בצורה שהחזירה אותנו למשחק. הלב הוא זה שניצח את המשחק בסיום, אני גאה בשחקניות ובדרך שבה הן נלחמו הערב".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות