fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתפס צעיר החשוד בהתפרצויות לבתים בנתניה

הצעיר תושב העיר, חשוד בלפחות שתי התפרצויות ובמשטרה בודקים האם הוא מעורב בעוד עשרות התפרצויות בהתרחשו בתקופה האחרונה ברחבי העיר באמצעות קטנוע
אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

ביום שישי שעבר, נפרצה דירה ברחוב התלתן בנתניה. בעל הדירה הפתיע את הפורץ, שנמלט כל עוד נפשו בו כשהוא רכוב על גבי קטנוע. משהבחין שאין דולקים אחריו, נכנס לבית נוסף, הפעם ברחוב הדרור, אך גם שם הופתע על ידי הדיירים. רק שהפעם כשניסה להימלט, נתפס.

בעל הדירה והצעיר נאבקו, עד שלפתע ביקש הפורץ רחמים, כשהוא מושיט את שלל הגניבה לבעלים ומבקש שייחוס עליו וישחרר אותו. בעוד השניים ממשיכים להיאבק, הצליח החשוד להימלט על גבי הקטנוע שלו כשהוא משאיר אחריו את השלל שניסה לגנוב וצרור מפתחות.

שוטרי תחנת נתניה שהגיעו למקום עיינו בפרטים ובמספר לוחית הזיהוי שמסר להם עובר אורח ועשו דרכם לבית החשוד. כשהגיעו השוטרים אל ביתו של החשוד, פתח להם החשוד את הדלת, והשוטרים מיד הבחינו בחולצתו המוכתמת כתוצאה מהמאבק עם בעלה דירה והודיעו לו כי הוא עצור.

כששלפו השוטרים את צרור המפתחות, גילו כי המפתחות בצרור התאימו בדיוק לשער החצר, לדלת הדירה ולקטנוע שחנה בחצר.

הצעיר, בן 26 תושב העיר, חשוד בלפחות שתי התפרצויות ובמשטרה בודקים האם הוא מעורב בעוד עשרות התפרצויות בהתרחשו בתקופה האחרונה ברחבי העיר באמצעות קטנוע. התכשיטים שנמצאו בתיק נמסרו על ידי השוטרים היישר לבעליהם.

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות