fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניתים מספרים לברברה איזה גבינות הם אוהבים

התוצאות לא מפתיעות. בארץ אוהבים מוצרי חלב ופחות פיינשמעקרים בגבינות קשות
אפרת בשארי יוגורט כבשים,

לכבוד חג השבועות, זמן פריחתן של הגבינות, בדקנו אם חביבי המדור הם צרכני גבינות וחלב ואיזה גבינות הם אוהבים במיוחד. התוצאות לא מפתיעות. בארץ אוהבים מוצרי חלב ופחות פיינשמעקרים בגבינות קשות

רינת כהן מוצרלה

רינת כהן – עובדת עירייה וסטודנטית למדעי ההתנהגות: "חג שבועות אצלי רק חלבי על בסיס גבינות מיוחדות. שותה קפה עם חלב כל היום ואוהבת במיוחד את המוצרלה".

רון יוחננוב צילום שונית וייס – גאודה כמון

רון יוחננוב – שף ובעל אתר קולינרי: "שליש מהתפריט שלי במשך היום הוא מוצרי חלב. אוהב במיוחד גבינה קשה מסוג גבינת גאודה כמון".

עופרה גל קוטג'

עופרה גל – בעלת בוטיק ומעצבת אופנה: "חג שבועות במראה הכללי רענן, בהיר, פרחוני, צבעוני, חומרים טבעיים ואוכל צמחוני, טבעוני, פירות, ירקות מוקפצים, לחמים טובים, חמאה ומעט גבינות. לא להגזים גם עם הפסטות. אוהבת גבינה צהובה עמק, גבינה לבנה רכה תשעה אחוז וקוטג'".

יוני כהנא קממבר ורוקפור

יוני כהנא – בעלים של חברת תיירות ונופש: "רוב התפריט על בסיס חלבי. אוהב גבינות צרפתיות מסריחות, קממבר ורוקפור, עם יין אדום של יקב ויתקין מעמק חפר".

רויטל ניסים ברי

רויטל ניסים – סטייליסטית: "ביום יום נמנעת ממוצרי חלב למעט החלב בקפה. הגבינה המועדפת היא ברי ומרשה לעצמי רק בחג וגם זה מעט".

בני אפרים נפוליאון פיראוס

בני אפרים – מנכ"ל היכל התרבות: "אוכל מוצרי חלב במשך היום. אוהב במיוחד נפוליאון ופיראוס. חג שבועות חביב עלי במיוחד וזאת בשל המטעמים החלביים השונים, הדגים, הפסטות הפשטידות ובעיקר, הקינוחים החלביים, קרי, עוגת הגבינה המיוחדת שבת זוגתי מכינה".

ציפורי יהודית גאודה

ג'ודי ציפורי – סופרת: "מאוד אוהבת גבינות. בכל יום יש סוג כלשהו של גבינה בתפריט שלי. אוהבת במיוחד גאודה".

איתי נוי – ברי וקממבר

איתי נוי תקשורת יחסי ציבור ואסטרטגיה: "אני משתדל לאכול מוצר חלב אחד ביום. ואם כבר אני מאוד אוהב גבינת ברי או קממבר".

גיא נמרוד קמבבר

גיא נמרוד – מאמן אישי לחיים ומדריך ליצירת הכנסה מהבית: "נכון להיום אני במגמת ירידה ממוצרי חלב. יחד עם זאת, אם כבר לאכול גבינות אז רק את הכי שמנות, קממבר 38 אחוז שומן, למשל".

דורית אורבך צהובה עמק

דורית אוורבוך – בנקאית לשעבר: "אוכלת ממש מעט מוצרי חלב. אוהבת קוטג' וגבינה צהובה עמק".

אלינוי בן הרוש-קוטג'

אלינוי בן הרוש – מנהלת קהילת מאמאשפוחה בפייסבוק: "לא מגבילה מוצרי חלב. חלבונים ונהנים. קוטג' משדרג כל ארוחה".

אפרת בשארי טל העמק

אפרת בשארי – מאפרת ומסרקת: "גבינה לבנה, בולגרית, צפתית, גבינת שמנת, גאודה, טל העמק. אין גבינה שאוהבת במיוחד. בכל זאת יש אחד שהוא תמיד מעל כולם והוא יוגורט כבשים, הכי טעים".

לינה וסטפילד ברינזה

לינה וסטפריד – מדריכת תיירים: "אני מאד אוהבת מוצרי חלב. אוהבת במיוחד גבינה צהובה וגבינה מלוחה מסוג ברינזה".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות