fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: תתוגבר האבטחה העירונית בעיר, התושבים ישלמו

תוכנית חדשה למערך האכיפה:נתניה תחולק לשישה רובעים עם יותר פיקוח ושיטור עירוני. כמה תעלה התוספת לחודש?
ניידות השיטור העירוני בנתניה (צילום: רותי ברמן)
ניידות השיטור העירוני בנתניה (צילום: רותי ברמן)

 

צילום: רותי ברמן
ניידות השיטור העירוני בנתניה (צילום: רותי ברמן)

בהתאם לאישור מועצת העיר נתניה, הנהלת העיר ומשרד הפנים, יופעל בנתניה חוק העזר לשמירה ואבטחה, במסגרתו יתוגברו שירותי השמירה והאבטחה לצורך הגברת תחושת הביטחון של התושבים, יתווספו ניידות שיטור, וכן יתווספו עובדים לפיקוח והשיטור העירוני אשר יתגברו את הפקחים הקיימים.  במסגרת התכנית, ייגבה החל מחודש אוקטובר היטל בגובה 0.07 שקלים לכל מטר בנוי, המשמעות היא שמשפחה המתגוררת בדירת 100 מ"ר תשלם – שבעה שקלים בממוצע לחודש. אגרת השמירה תיגבה בסעיף נפרד בהודעת חיוב הארנונה.

במסגרת התכנית, תחולק העיר לשישה רבעים ויחידת השיטור העירוני תפעל במשמרות: בוקר, צהריים ולילה, כאשר כל צוות בכל משמרת ימנה 15 פקחים. בנוסף, יפעל צוות אבטחת גני ילדים אשר יכלול 10 פקחים רכובים על קטנועים. כמו כן, יתוגבר המוקד העירוני במוקדנים ובתצפיתנים על מצלמות האבטחה הפזורות ברחבי העיר.

ראש העירייה מרים פיירברג-איכר: " תכנית זו של תגבור האבטחה והשמירה תיתן מענה מקיף ותגביר את תחושת הביטחון של התושבים עם תוספת משמעותית ניידות שיטור עירוני, עובדי הפיקוח והשיטור העירוני אשר יתנו מענה לצרכי התושבים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות